کد خبر: ۳۰۷۴۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۰ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 2020 May 06
Lenovo چند وقتی است که در خصوص گوشی Legion اطلاعاتی منتشر می‌کند. به عنوان مثال چندی پیش اعلام شده بود که این گوشی دارای شارژری با سرعت 90 وات خواهد بود، امروز اما طراحی عجیب دوربین سلفی گوشی گیمینگ لنوو سوژه داغ رسانه‌ها بوده است.
به گزارش آی تابناک : Lenovo چند وقتی است که در خصوص گوشی Legion اطلاعاتی منتشر می‌کند. به عنوان مثال چندی پیش اعلام شده بود که این گوشی دارای شارژری با سرعت 90 وات خواهد بود، امروز اما طراحی عجیب دوربین سلفی گوشی گیمینگ لنوو سوژه داغ رسانه‌ها بوده است.

دوربین سلفی گوشی گیمینگ لنوو

وبسایت XDA-Developers، اسکرین شاتی از ویدئوی تبلیغاتی این گوشی منتشر کرده است که در آن، دوربین سلفی در جایگاهی جدید به نمایش گذاشته شده است. براساس آنچه که در تصویر مشخص است، دوربین سلفی لژیون لنوو در لبه کناری آن جای گرفته و این برخلاف آن چیزی است که تا امروز در گوشی‌های سلفی با دوربین بالاجهنده دیده بودیم.

دوربین سلفی گوشی گیمینگ لنوو

باوجود آنکه در نگاه اول این طراحی عجیب به نظر می‌آید، اما برای یک گوشی گیمینگ تا حدی منطقی است. چراکه لنوو انتظار دارد، کاربران با این گوشی بیشتر به بازی مشغول باشند و بازی‌های معروفی مانند پابجی، فورتنایت و کال آف دیوتی همگی در حالت لنداسکیپ (گوشی به حالت افقی) اجرا می‌شوند. قرار گرفتن دوربین سلفی در لبه کناری، امکان استریم را برای کاربران آسان‌تر خواهد کرد. با این حال، جای‌گیری دوربین در این نقطه، کار را برای کسانیکه بخواهند در حالت عادی سلفی بگیرند (پرتره – حالت نرمال گوشی) کمی سخت و چالشی خواهد کرد.

تغییر جایگاه دوربین‌های اصلی

به غیر از دوربین سلفی، طراحی دوربین اصلی گوشی گیمینگ لنوو هم دستخوش تغییر شده است. حالا دوربین‌ها به مرکز گوشی نزدیک‌تر شده‌اند. به نظر می‌رسد که با این تغییر شرایط بهتری برای عکاسی در حالت لنداسکیپ فراهم شده است.

تغییر جایگاه دوربین‌های اصلی گوشی گیمینگ لنوو

از ظاهر ماجرا پیداست، این طراحی مخصوص گیمرها و استریم‌ها خواهد بود. اما اگر این دسته از کاربران بخواهند با دوربین گوشی خود در حالت نرمال سلفی بگیرند، احتمالاً با مشکل مواجه می‌شوند. با این حال، تا زمان نهایی شدن شدن این طراحی و تست آن، نمی‌توان نظر قاطعانه‌ای صادر کرد.

درخصوص مشخصات این گوشی، گفته شده که Lenovo Legion دارای چیپست اسنپدراگون 865، حافظه UFS 3.0، حافظه رم LPDDR5، نمایشگر 144 هرتز (بدون اشاره به OLED یا LCD بودن آن)، دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، فوق عریض 16 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی خواهد بود.

لنوو هنوز در رابطه با زمان معرفی این گوشی اطلاعاتی منتشر نکرده است، اما انتظار می‌رود که با نزدیک شدن به اواخر بهار، خبرهای بیشتری از این گوشی گیمینگ به گوش برسد.





منبع : سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار