کد خبر: ۳۰۷۴۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۸ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 2020 May 06
تنها چند ساعت پس از آنکه اعلام کردیم مشخصات دو گوشی پایین‌رده Y6p و Y5p در اینترنت لو رفته است، این دو دستگاه در کنار تبلت میت پد T8 هوآوی به طور رسمی معرفی شدند.
به گزارش آی تابناک : تنها چند ساعت پس از آنکه اعلام کردیم مشخصات دو گوشی پایین‌رده Y6p و Y5p در اینترنت لو رفته است، این دو دستگاه در کنار تبلت میت پد T8 هوآوی به طور رسمی معرفی شدند. در ادامه نگاهی خواهیم انداخت به مشخصات این سه محصول جدید. با ما همراه باشید.


Y6p دارای یک نمایشگر 6.3 اینچی IPS با رزولوشن HD+ است. ناچ بالای نمایشگر این گوشی جایگاه دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی آن بوده، در حالیکه در قاب پشت آن دوربین 13 مگاپیکسلی اصلی گوشی با دوربین 5 مگاپیکسلی فوق عریض و 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق همراه شده است. سنسور اثر انگشت این دستگاه هم در قاب پشتی آن قرار گرفته است.

گوشی Huawei Y6p

قلب تپنده این گوشی، چیپست Helio P22 مدیاتک است که با 3 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی قابل افزایش همراه شده است. Y6p دارای باتری 5000 میلی آمپرساعتی و یک پورت MicroUSB برای شارژ آن است. سیستم عامل این دستگاه اندروید 10 با رابط کاربری EMUI 10.1، بدون سرویس‌های موبایلی گوگل (GMS) و با حضور سرویس اختصاصی هوآوی، یعنی HMS  است.

این گوشی در رنگ‌های مشکی، سبز و بنفش با قیمت 165 یورو به فروش خواهد رسید.

گوشی Huawei Y5p

Y5p دارای یک نمایشگر 5.45 اینچی TFT LCD با نسبت ابعاد 18:9 است. در حاشیه بالای این نمایشگر دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی دستگاه جای گرفته است. دوربین اصلی این گوشی هم 8 مگاپیکسلی بوده و با یک فلش LED همراه شده است.

گوشی Huawei Y5p

چیپست تعبیه شده برای این دستگاه هم Helio P22 مدیاتک است که البته با 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی قابل افزایش همراه شده است. ظرفیت باتری این گوشی 3020 میلی آمپرساعت بوده و هوآوی برای این دستگاه هم پورت MicroUSB در نظر گرفته است. Y5p با اندروید 10 با رابط کاربری EMUI 10.1 و بدون GMS راهی بازار خواهد شد.

هوآوی Y5p در رنگ‌های مشکی، آبی و سبز روش و با قیمت 125 یورو راهی بازار اروپا خواهد شد.

تبلت میت پد T8 هوآوی

MatePad T8 یک تبلت 8 اینچی LCD با رزولوشن 1200×800 پیکسل است. دوربین اصلی این دستگاه 8 مگاپیکسلی و دوربین سلفی آن تنها 2 مگاپیکسلی است. هوآوی برای این تبلت چیپست هشت هسته‌ای MTK8768 را با 2 گیگابایت حافظه رم و 16 یا 32 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی در نظر گرفته است که البته حافظه دوم به لطف MicroSD قابل افزایش است.

تبلت میت پد T8 هوآوی

 ظرفیت باتری این دستگاه 5100 میلی آمپرساعت بوده و مانند دو گوشی جدید هوآوی با اندروید 10، رابط کاربری EMUI 10.1، بدون سرویس‌های موبایلی گوگل (GMS) و با حضور سرویس اختصاصی هوآوی، یعنی HMS راهی بازار خواهد شد.

میت پد T8 هوآوی تنها در رنگ آبی و با قیمت 100 یورو از اواخر ماه می راهی بازار خواهد شد.

انتظار می‌رفت که سه محصول جدید هوآوی به دلیل برچسب قیمت جذاب خود، فروش خوبی داشته باشند، اما آیا با نبود سرویس‌های موبایلی گوگل، این امکان برای تبلت و گوشی‌های جدید هوآوی وجود خواهد داشت؟





منبع : سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار