تاریخ انتشار: ۱۲:۰۶ - ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - 2016 April 17
در مراسم رونمایی از گوشی هوشمند هوآوی P9 و P9 Plus در شانگهای، مشخص شد که این غول چینی قصد ورود به دنیای هدست های واقعیت مجازی را دارد. هوآوی در این مراسم هدست واقعیت مجازی خود را با نام هوآوی VR معرفی کرد.

هدست واقعیت مجازی هوآوی شباهت زیادی به هدست Gear VR سامسونگ دارد، و طراحی مدرن و پنل جلویی آن برای جای دهی به گوشی های بزرگی همچون هوآوی P9، P9 Plus و Mate 8 مناسب است.

اما جذابیت های هدست هوآوی به ظاهر آن ختم نمی شود. کیفیت سیستم صوتی این هدست از نوع Surround است و با خرید آن، یک جفت هدفون نیز دریافت می کنید و به این ترتیب، تجربه واقعیت مجازی به گونه ای خواهد بود که گویی صدا را از همه جهات می شنوید. هوآوی گفته کاربران این هدست امکان استفاده از عینک در زیر آن را نخواهند داشت، اما لنزهای قابل تنظیم این هدست می توانند نقش عینک را برای افراد دارای چشم های دوربین و نزدیک بین بازی کنند. در نتیجه جای نگرانی برای افرادی که از عینک استفاده می کنند وجود نخواهد داشت.


زاویه دید این هدست 95 درجه است که برای رقابت با محصول مشابه سامسونگ با زاویه دید 96 درجه مناسب است.
هوآوی همچنین خود را برای رقابت با غول های بزرگ فناوری در زمینه نرم افزار و محتوا نیز آماده می کند، چرا که همراه با این هدست بیش از چهار هزار فیلم، چهل بازی کامپیوتری، 350 تصویر پانورامیک و 150 تور مجازی را نیز عرضه می کند.


هوآوی هنوز زمان عرضه و قیمت این هدست را اعلام نکرده است. در نتیجه اگر شما هم مشتاق خرید یکی از آنها هستید فعلا باید منتظر بمانید. گمان می رود هوآوی این هدست را همراه با گوشی هوشمند P9 به عرضه برساند.

 

Huawei VR


منبع: iTabnak
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار