کد خبر: ۳۰۷۳۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۷ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 2020 May 06
به غیر از اپل، کمپانی گوگل نیز از نظر مدیریت و ارائه بروزرسانی برای دستگاه‌های اندروید خود در دنیای اکوسیستم اندروید حرف اول را می‌زند. این مورد را از آنجایی می‌توان متوجه شد که بسته امنیتی ماه May حتی برای Pixel 2 نیز به صورت یک بروزرسانی OTA منتشر شده است.
به گزارش آی تابناک : به غیر از اپل، کمپانی گوگل نیز از نظر مدیریت و ارائه بروزرسانی برای دستگاه‌های اندروید خود در دنیای اکوسیستم اندروید حرف اول را می‌زند. این مورد را از آنجایی می‌توان متوجه شد که بسته امنیتی ماه May حتی برای Pixel 2 نیز به صورت یک بروزرسانی OTA منتشر شده است. بسته امنیتی ماه May برای Pixelهای گوگل از دیروز درحال انتشار می‌باشد.

متاسفانه هیچگونه توضیح خاصی در بخش جزئیات این بروزرسانی توسط گوگل مشخص نشده است اما از آنجایی که حجم این بروزرسانی تنها 8 مگابایت است نباید انتظار تغییرات آنچنانی را داشته باشیم و احتمالا به غیر از بسته امنیتی ماه May گوگل یک یا دو باگ کوچک موجود را در این بروزرسانی رفع نموده است. اگر دستگاه شما مدل تایوانی باشد این بروزرسانی با شماره ساختی ارائه خواهد شد که در انتهای آن A3 قرار دارد. همچنین اگر دستگاه Pixel شما خارج از محدوده تایوان است این بروزرسانی برای تمامی نقاط با حرف و رقم B3 و یا B2 تمام خواهد شد.

May Update

بروزرسانی بسته امنیتی ماه May برای Pixelهای گوگل حتی برای Pixel 2 نیز عرضه شده است اما این مورد جای تعجب ندارد زیرا تنها کمتر از سه سال از عمر این دستگاه می‌گذرد اما این موضوع که گوگل در بروزرسانی دستگاه‌های خود کوتاهی نکرده و فرقی بین دستگاه‌های کنونی خود و دستگاه‌های پرچمدار سالیان قبل نگذاشته است، نشانه اهمیت زیاد گوگل به بخش Update است.

اگر یکی از محصولات تلفن همراه گوگل پیکسل را به همراه خود دارید می‌توانید هم اکنون اقدام به دریافت این بروزرسانی کنید. همچنین در صورتی که درحال حاضر بروزرسانی برای شما آماده دریافت نیست جای نگرانی نخواهد بود. به زودی تمام بازار‌های جهانی که این دستگاه را دریافت کرده‌اند قادر به دریافت بروزرسانی ماه May خواهند بود. همچنین گوگل درحال عرضه بروزرسانی‌های جدید دیگر برای حل مشکلات گزارش شده توسط کاربران است.

یکی از دلایلی که باعث شده است تا گوگل دست به ارائه بروزرسانی ماه May با این سرعت و بدون ارائه جزئیات بزند، رقابت نزدیک این کمپانی با کمپانی سامسونگ است. دستگاه‌های سامسونگ درحال حاضر از پنج روز قبل قادر به دریافت بروزرسانی ماه May بودند و همین موضوع باعث شد تا نگرانی در کمپانی گوگل از بابت از دست دادن جایگاه اول بروزرسانی اندروید به وجود آید. بروزرسانی ماه May درحال حاضر برای دستگاه‌های سری S20 سامسونگ قابل دسترس است.






منبع : سخت افزار
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار