کد خبر: ۳۰۷۳۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۰ - ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 2020 May 05
امروز در توئیتر اخباری درخصوص دو گوشی اقتصادی هوآوی در کنار تصاویری از آنها منتشر شد. این دو گوشی Y5p و Y6p هوآوی نام دارند و حالا با این خبر، انتظار می‌رود که در آینده‌ای نزدیک از آنها رونمایی شود.
به گزارش آی تابناک : امروز در توئیتر اخباری درخصوص دو گوشی اقتصادی هوآوی در کنار تصاویری از آنها منتشر شد. این دو گوشی Y5p و Y6p هوآوی نام دارند و حالا با این خبر، انتظار می‌رود که در آینده‌ای نزدیک از آنها رونمایی شود.

مشخصات گوشی Y5p هوآوی

این گوشی که اقتصادی‌تر از Y6p به نظر می‌آید، دارای یک نمایشگر 5.45 اینچی LCD با رزولوشن HD+ و نسبت ابعاد 18:9 است. به طرز جالبی در بالای این نمایشگر نه ناچی تعبیه شده و نه حفره‌ای. به سبک گوشی‌های قدیمی فقط یک حاشیه استاندارد مانن سه طرف دیگر نمایشگر.

گوشی Y5p هوآوی

قلب تپنده این گوشی، چیپست Helio P22 مدیاتک است که با 2 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی همراه شده است. البته به لطف شیار کارت حافظه، امکان افزایش حافظه برای آن وجود خواهد داشت. در این شایعات گفته شده که دوربین دوگانه پشت این گوشی دارای سنسور اصلی 8 مگاپیکسلی و تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی خواهد بود. اما از دوربین سلفی که در حاشیه بالای نمایشگر و در کنار سنسور محیطی و بلندگو قرار گرفته، اطلاعاتی در دسترس نیست.

گوشی Y5p هوآوی

گوشی Y5p هوآوی دارای یک باتری 3020 میلی آمپرساعتی، شارژر microUSB سیستم عامل اندروید 10 با رابط کاربری EMUI 10.1 خواهد بود.

مشخصات گوشی Y6p هوآوی

در مقایسه با برادر کوچکتر، این گوشی کمی مدرن‌تر به نظر می‌آید. Y6p دارای سه دوربین و سنسور اثر انگشت در قاب پشتی است. چیپست آن همچنان Helio P22 بوده، اما نمایشگر آن 6.3 اینچی LCD با رزولوشن Full HD+ است. ناچ هم که به شکل قطره آب در بالای آن در نظر گرفته شده، جایگاه دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی دستگاه است.

گوشی Y6p هوآوی

دوربین سه‌گانه‌ای که در قاب پشتی گوشی تعبیه شده دارای سنسورهای 13، 5 و 2 مگاپیکسلی است که احتمالاً از نوع استاندارد، فوق عریض و تشخیص عمق هستند. ظرفیت باتری این دستگاه 5000 میلی آمپرساعت بوده و همچنان یک پورت microUSB برای شارژ آن در نظر گرفته شده است. Y6p دارای سیستم عامل اندروید 10 با رابط کاربری EMUI 10.1 خواهد بود.

گوشی Y6p هوآوی

جالب است بدانید که مشخصات Y5p و Y6p هوآوی بسیار شبیه به آنر 9S و آنر 9A به نظر می‌آید و به نظر می‌رسد که تنها طراحی دوربین‌ها تغییر کرده است.




منبع : سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار