کد خبر: ۳۰۶۹۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۶ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 2020 May 04
در سال‌های اخیر شاهد انتشار شایعات مختلفی در خصوص تولید گوشی هوشمند میان رده توسط شرکت وان‌پلاس بودیم، اما این محصول هیچ‌وقت معرفی نشد.
به گزارش آی تابناک : در سال‌های اخیر شاهد انتشار شایعات مختلفی در خصوص تولید گوشی هوشمند میان رده توسط شرکت وان‌پلاس بودیم، اما این محصول هیچ‌وقت معرفی نشد. اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهد که گوشی OnePlus Z به تراشه اسنپ دراگون 765G مجهز شده است و این به معنی ساخت اولین میان رده توسط وان پلاس است.

مدتی است که شرکت وان پلاس سیاست‌های کلی خود را در زمینه تولید و قیمت گذاری محصولاتش تغییر داده است و دیگر شاهد عرضه پرچمداران ارزان قیمت از سوی این برند محبوب نیستیم. حال این شرکت چینی تصمیم گرفته تا با گوشی OnePlus Z دامنه تولید محصولاتش را افزایش دهد و به بازار میان رده‌ها وارد شود.

گوشی وان پلاس زد در واقع نسخه بازسازی شده گوشی وان پلاس ایکس است که در سال 2015 به همراه تراشه اسنپ دراگون 801 عرضه شده است. پیش از این منابع خبری مدعی شده بودند که وان‌پلاس قصد دارد تا در میان رده OnePlus Z از تراشه مدیاتک Dimensity 1000L استفاده کند، اما یک منبع خبری آگاه که همکاری نزدیکی با تیم وان پلاس دارد، استفاده از تراشه مدیاتک را تکذیب کرده است.

به گفته این منبع آگاه شرکت وان‌پلاس در ساخت گوشی OnePlus Z از تراشه تازه وارد Snapdragon 765G استفاده خواهد کرد. تراشه اسنپ دراگون 765G بهترین گزینه برای میان رده OnePlus Z به شمار می‌رود، زیرا با توجه به قیمت کارایی بسیار بالایی دارد و به مودم 5G یکپارچه مجهز شده است؛ همچنین گفته می‌شود که عملکرد شبکه 5G در تراشه 765G بسیار بهتر از تراشه‌های پرچمدار و گران قیمت کوالکام است.

تغییر سیاست‌های وان‌پلاس در زمینه قیمت گذاری پرچمداران اندرویدی موجب شده تا این شرکت بخش بزرگی از طرفداران و مشتریان قدیمی خود را از دست بدهد؛ در همین راستا وان پلاس قصد دارد تا با عرضه گوشی OnePlus Z با قیمت مناسب کارایی یک پرچمدار قدرتمند را در اختیار طرفدارانش قرار بدهد.




منبع : شهر سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار