کد خبر: ۳۰۶۸۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۰ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 2020 May 04
در این مطلب ویدئویی را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت که در آن به مقایسه سرعت Mi 10 Pro شیائومی و وان پلاس 8 پرداخته است.
به گزارش آی تابناک : در این مطلب ویدئویی را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت که در آن به مقایسه سرعت Mi 10 Pro شیائومی و وان پلاس 8 پرداخته است.

مقایسه سرعت Mi 10 Pro شیائومی و وان پلاس 8

می10 پرو و وان پلاس پرچمداران جدید سال 2020 دو شرکت چینی شیائومی و وان‌پلاس هستند که هر دو با چیپست بالارده اسنپدراگون 865 کوالکام راهی بازار شده‌اند. SD 865 در حال حاضر، سریع‌ترین چیپست برای گوشی‌های اندرویدی به حساب می‌آید، اما این به آن معنا نیست که در همه دستگاه‌ها عملکرد دقیقاً یکسانی خواهد داشت. از طرف دیگر، میزان و نوع حافظه رم و حافظه داخلی، پردازنده گرافیکی و … مواردی هستند که در سرعت عملکرد گوشی تأثیرگذارند.

Mi 10 Pro شیائومی در نسخه تست دارای 8 گیگابایت حافظه رم LPDDR5 و تراشه اسنپدراگون 865 است. در طرف مقابل، وان پلاس 8 دارای 12 گیگابایت حافظه رم LPDDR5 با چیپست مشابه هستند. هر دو گوشی پیش از آغاز تست، آخرین نسخه از نرم‌افزار خود را دریافت کرده‌اند. نمایشگر هر دو بر روی بالاترین نرخ نوسازی (90 هرتز برای گوشی شیائومی و 120 هرتز برای وان‌پلاس) با رزولوشن FHD+ تنظیم شده است.

این مقایسه در سه مرحله انجام خواهد شد. در مرحله اول سرعت بالا آمدن گوشی، باز شدن قفل صفحه با اثر انگشت و تشخیص چهره مقایسه خواهد شد. در مرحله دوم سرعت باز کردن اپلیکیشن‌ها که  شامل برنامه‌هایی مانند دوربین، گالری، ماشین‌حساب، تماس، تنظیمات، اسپید تست، اسپاتیفای، فوتوشاپ، یوتیوب، توئیتر، اینستاگرام، فیسبوک، نتفلیکس و بازی‌هایی مانند پابجی، ساب‌وی سرف و … می‌شود. در مرحله سوم مدیریت رم و سرعت باز شدن برنامه‌ها از کش که ربط مستقیمی که نحوه مدیریت حافظه رم دارد، مقایسه خواهد شد.

پیش از تماشای ویدئو حدس می‌زنید که کدامیک از این دو گوشی پرچمدار برنده تست سرعت کانال یوتیوب Tceh/Nick خواهد شد؟ نظرات خود را با ما در خصوص این ویدئو به اشتراک بگذارید.

تماشای ویدئو از یوتیوب





منبع : سخت افزار
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار