کد خبر: ۳۰۶۴۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۴ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 2020 May 02
اکتیویژن امروز اعلام کرد که انتشار نسخه بازسازی شده از بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 را آغاز کرده است و علاقه‌مندان می‌توانند از امروز آن را بر روی سیستم‌های خانگی و کنسول‌های Xbox One نیز در اختیار داشته باشند.
به گزارش آی تابناک : اکتیویژن امروز اعلام کرد که انتشار نسخه بازسازی شده از بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 را آغاز کرده است و علاقه‌مندان می‌توانند از امروز آن را بر روی سیستم‌های خانگی و کنسول‌های Xbox One نیز در اختیار داشته باشند. پیش از این نسخه مربوط به کنسول PS4 از این بازی منتشر شده بود.

پس از اینکه در روزهای قبل نسخه بازسازی شده از بازی Modern Warfare 2 در دسترس کاربران کنسول PS4 قرار گرفت، از امروز نیز کاربران سیستم‌های خانگی و کنسول Xbox One نیز می‌توانند آن را در اختیار داشته باشند. طبق اطلاعات منتشر شده از سوی اکتیویژن این بازی در حدود 20 دلار قیمت دارد و کاربران می‌توانند آن را از طریق سایت Battle.net و سایت رسمی مایکروسافت خریداری کنند. خریداری این بازی منجر به دریافت یک باندل دیجیتال می‌شود که در دو بازی Modern Warfare و COD: Warzone قابل استفاده است.

ناشر بازی Modern Warfare 2 Campaign Remastered اعلام کرده است که کاربران برای اجرای آن به یکی از بازی‌های Modern Warfare یا Warzone نیاز خواهند داشت؛ چرا که اجرای آن تنها از طریق این دو بازی امکان پذیر است. نسخه بازسازی شده از بازی Modern Warfare 2 تنها شامل بخش داستانی آن می‌شود که این بار با وضوح و جزییات گرافیکی بسیار بهتری همراه شده است.

نسخه بازسازی شده از بازی Modern Warfare 2 همچنان دارای مرحله بحث برانگیز و پرحاشیه No Russian است. با اینکه حضور این مرحله در سری بازی‌های ندای وظیفه مشکلات زیادی را برای اکتیویژن ایجاد کرده، اما این شرکت بازهم حاضر نیست آن را از این مجموعه حذف کند. بسیاری معتقدند که مرحله No Russian در بازی Modern Warfare 2 سبب ترویج فعالیت‌های تروریستی می‌‌شود. حضور این مرحله در بازی Modern Warfare 2 سبب شد که فروش آن در کشور روسیه ممنوع باشد و همچنین بعدها به تقسیم استودیو بازی سازی Infinity Ward منجر شد.

سیستم موردنیاز و پیشنهادی به منظور اجرای بازی MW 2 Campaign Remastered را می‌توانید در زیر مشاهده کنید.

سیستم موردنیاز:

  • سیستم عامل: نسخه‌های 64 بیت از ویندوز 7 به همراه SP1 یا ویندوز 8 و یا ویندوز 10
  • پردازنده: Intel Core i3-4340 یا AMD FX-6300
  • کارت گرافیک: Nvidia GeForce GTX 670 یا Nvidia GeForce GTX 1650 یا AMD Radeon HD 7950 با سازگاری با DirectX 11.0
  • حافظه رم موردنیاز: هشت گیگابایت
  • حافظه ذخیره‌سازی موردنیاز: 80 گیگابایت

سیستم پیشنهادی:

  • سیستم عامل: نسخه‌ 64 بیت از ویندوز 10 با جدیدترین بروزرسانی‌
  • پردازنده: Intel Core i5-2500K یا AMD Ryzen R5 1600X
  • کارت گرافیک: Nvidia GeForce GTX 970 یا Nvidia GeForce GTX 1660 یا AMD Radeon R9 390 یا AMD Radeon RX 580 با سازگاری با DirectX 11.0
  • حافظه رم موردنیاز: 12 گیگابایت
  • حافظه ذخیره‌سازی موردنیاز: 80 گیگابایت



منبع : شهر سخت افزار
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار