تاریخ انتشار: ۱۵:۵۵ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - 2016 April 16
هواوی به تازگی آخرین گوشی های خانواده P9 خود را معرفی کرده است که شامل مدل های P9، P9 پلاس هستند. اما به نظر می رسد که علاوه بر این دو مدل و مدل P9 Lite که آماده عرضه است، یک گوشی دیگر نیز از خانواده P9 اسمارت فون های هواوی باقی مانده که هنوز به علاقه مندان معرفی نشده است و احتمالاً هواوی P9 Max نام دارد.

نام این گوشی به یک دلیل بسیار ساده P9 Max خوانده می شود و این دلیل چیزی جز بزرگی بیش از حد صفحه نمایش نیست. صفحه نمایش این گوشی به حدی بزرگ است که استفاده از آن با یک دست غیر ممکن خواهد بود و بنابراین، کاربرانی که علاقه دارند تنها با یک دست از اسمارت فون استفاده کنند از این مدل دوری خواهند کرد.

 

P9 Max


در اطلاعات به ثبت رسیده بنچمارک GFXBench آمده که این گوشی به یک صفحه نمایش 6.9 اینچی فول اچ دی مجهز است. همچنین دوربین پشتی این گوشی 16 مگاپیکسلی و دوربین سلفی آن 8 مگاپیکسلی خواهد بود که رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی به ذخیره سازی تصاویر با کیفیت این دوربین ها کمک می کنند. P9 Max به اندروید مارشمالو مجهز خواهد بود و یک چیپست HiSilicon Kirin 950 در نقش قلب تپنده این گوشی، وظیفه اصلی را به عهده خواهد گرفت که توسط خود هواوی ساخته شده است. برای اطلاع دقیق از مشخصات و تاریخ رونمایی این گوشی، باید منتظر انتشار اخبار رسمی از سوی هواوی باشیم.


منبع: iTabnak
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار