کد خبر: ۳۰۵۹۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۲ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 2020 April 29
پس از غیبت سال‌های اخیر ال‌جی در عرضه رقابت گوشی‌های هوشمند به نظر این شرکت قصد دارد تا با محصولاتی جذاب و جدید به بازار بازگردد. یکی از این محصولات Velvet است که تا به امروز انبوهی از توجهات را به سمت خود جلب کرده و در ادامه با اطلاعاتی که ال‌جی از آن منتشر کرده می‌تواند ما را بیش از پیش چشم به راه رونمایی‌اش کند.
به گزارش آی تابناک : پس از غیبت سال‌های اخیر ال‌جی در عرضه رقابت گوشی‌های هوشمند به نظر این شرکت قصد دارد تا با محصولاتی جذاب و جدید به بازار بازگردد. یکی از این محصولات Velvet است که تا به امروز انبوهی از توجهات را به سمت خود جلب کرده و در ادامه با اطلاعاتی که ال‌جی از آن منتشر کرده می‌تواند ما را بیش از پیش چشم به راه رونمایی‌اش کند.

ال‌جی قصد دارد تا در روز 18 اردیبهشت ماه گوشی Velvet را به صورت رسمی رونمایی کرده و از 8 روز بعد از آن نیز این محصول جذاب را روانه بازار خواهد کرد. تا به امروز اطلاعات بسیار زیادی در مورد این گوشی جذاب منتشر شده ولی ساعتی پیش شرکت سازنده تصمیم گرفت تا جنبه رسمی به بسیاری از آنها داده و به ما بگوید باید منتظر چه محصولی باشیم.

بنابر اطلاعات جدید ال‌جی Velvet نمایشگری 6.8 اینچی با نسبت تصویر 20.5:9 خواهد داشت که از فناوری اختصاصی Cinema FullView استفاده کرده و همانطور که در تصاویر می‌بنید ناچ نیم‌دایره‌ای برای جای دادن دوربین سلفی در آن ایجاد شده است.

VELVET-1.jpg

این گوشی زیبا از اسپیکرهای استریو بهره خواهد برد که اسپیکر دوم آن، اسپیکر مکالمه است که توانایی افزایش صدا و هم‌خوانی با حجم صدای اسپیکر زیرین دستگاه را دارد.

یکی از نکات جالبی که ال‌جی در بخش صدای این گوشی به آن توجه کرده تنظیم هوشمند حجم صداست. تکنولوژی AI Sound که در این خصوص به کار رفته می‌تواند صدایی بهینه را با توجه به محتوای در حال پخش تنظیم خواهد کرد و بسته به نوع اصوات، از بازی و ویدئو گرفته تا موسیقی خاص، می‌توان مطمئن بود که همواره سطح صدایی ایده‌آل توسط دستگاه پخش می‌شود.

VELVET-2.jpg

به دوربین دستگاه که نگاهی بیندازیم با یک سنسور اصلی 48 مگاپیکسل مجهز به فناوری تجمیع پیکسل برای ساخت عکس‌های روشن‌تر و با رزولوشن کمتر می‌رسیم. سنسور دوم دستگاه که از نوع فوق عریض است، رزولوشن 8 مگاپیکسلی داشته و سنسور سوم دستگاه از نوع عمق میدان بوده و با رزولوشن 5 مگاپیکسلی خود می‌تواند اطلاعات فواصل اجسام موجود در کادر را به پردازنده تصویر گزارش داده تا بهترین افکت‌های بوکه اعمال گردند.

ال‌جی در این گوشی از فناوری ASMR برای ضبط صوت استفاده خواهد کرد که کیفیت صدای ضبط شده توسط دستگاه در فیلم‌برداری را به وضوح افزایش داده تا صدایی واضح و زنده همراه با محتوای تصویری ضبط شود.

در بخش پردازنده نیز این گوشی به تراشه دوست‌داشتنی و جدید Snapdragon 765G کوالکام مجهز خواهد شد و در دل دستگاه نیز باتری 4300 میلی‌آمپر ساعتی جای خواهد گرفت تا عملکرد مطئمن دستگاه را کارکرد روزانه تضمین کند.

VELVET-4.jpg

نکته قابل توجه در این زمینه این است که ال‌جی Velvet در بخش نرم‌افزار نیز از الگوریتم‌های مدیریت مصرف انرژی استفاده خواهد کرد که به صورت پایه نرم‌افزارها را در حالت مصرف توان کمتری به اجرا درمی‌آورد و حتی زمانی که از شبکه 5G استفاده شود، بستر مصرف انرژی دستگاه را مدیریت خواهد کرد.

خبر بسیار خوب دیگر در مورد این گوشی پشتیبانی از قاب‌های هوشمند LG Dual Screen و قلم هوشمند LG Stylus Pen است که هر دو این لوازم جانبی برای کاهش هزینه اولیه دستگاه، به صورت جداگانه به فروش خواهند رفت.

البته در اقدامی جالب شرکت ال‌جی 300 نسخه از این گوشی را از فردا و به مدت 8 روز در اختیار کاربران انتخاب‌شده‌ای خواهد گذاشت تا حلقه افراد VELVETist را شکل دهد!

VELVET-3.jpg

در بخش ظاهر و رنگ بدنه نیز ال‌جی بسیار خوش‌سلقیگی کرده و این گوشی را رنگ‌های جذابی که در این مطلب می‌بینید عرضه خواهد کرد.




منبع : شهر سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار