کد خبر: ۳۰۵۸۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۳ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 2020 April 29
گلکس، برند مشهور صنعت کارت گرافیک که البته در بازار کشورمان تقریبا نایاب است از سری جدید کارت گرافیک‌های EX خود با یک رنگ خاص رونمایی کرده است.
به گزارش آی تابناک : گلکسی، برند مشهور صنعت کارت گرافیک که البته در بازار کشورمان تقریبا نایاب است از سری جدید کارت گرافیک‌های EX خود با یک رنگ خاص رونمایی کرده است. جدیدترین کارت گرافیک این کمپانی رنگ و لعابی کاملا منحصر به فرد دارد که آن را برای ساخت یک سیستم فانتزی و احتمالا کاملا دخترانه آماده می‌کند. کاربرانی که قصد ساخت یک سیستم رنگارنگ با تم سفید و صورتی دارند، احتمالا با کارت جدید گلکس توجشان جلب خواهد شد. این محصول GeForce RTX 2070 Super EX Pink Edition نام دارد.

کولر EX طراحی شده برای این کارت گرافیک آن را از دیگر کارت‌های گلکس متمایز می‌کند. همان‌طور که اشاره شد و از نام محصول پیداست، رنگ صورتی که در بخش‌های مختلف این کارت به کار رفته وجه متمایز کننده آن است. پوشش روی کارت و همچنین بک پلیت نصب شده در پشت آن کاملا با رنگ صورتی پوشیده شده‌اند. سیستم خنک کننده این گرافیک را دو فن 100 میلی‌متری تشکیل داده که از فناوری Silent Extreme برخوردارند. این بدین معناست فن‌ها تا زمانی که پردازنده گرافیکی تحت فشار مشخصی قرار نگیرد شروع به حرکت نمی‌کنند. بنابراین در این حالت هیچ نویزی توسط فن‌ها تولید نمی‌شود.

GeForce RTX 2070 Super EX Pink Edition

GeForce RTX 2070 Super EX Pink Edition برای سیستم‌های فانتزی و قدرتمند

فن‌های خنک کننده دارای نورپردازی RGB هستند که از طریق نرم افزار اختصاصی Galax Xtreme Tuner قابل شخصی‌سازی می‌باشند. از دیگر تفاوت‌های ظاهری این کارت گرافیک نسبت به کارت گرافیک‌های معمول، استفاده از PCB سفید رنگ است در حالی که مدار PCB در اکثر کارت گرافیک‌ها به رنگ مشکی می‌باشد. هیت سینک نسبتا بزرگی نیز روی PCB قرار گرفته که GPU، VRAM و VRMها را پوشش می‌دهد. از نظر مشخصات فنی نیز GeForce RTX 2070 Super EX دارای پردازشگر گرافیکی TU104 با 2560 هسته کودا و 8 گیگابایت حافظه GDDR6 با کلاک حافظه 14 گیگابیت بر ثانیه است. نسبت به نسخه رفرنس این نسخه کمی اورکلاک شده و فرکانس آن به 1830 مگاهرتز افزایش یافته است.

کارت گرافیک GeForce RTX 2080 Super EX Pink Edition

گلکس RTX 2080 با تم صورتی

اگر آرزو می‌کنید ای کاش گلکس RTX 2080 را با این تم می‌ساخت، خبر خوب این است که این اتفاق رخ داده و Galax کارت GeForce RTX 2080 Super EX Pink Edition را نیز معرفی کرده که طراحی آن دقیقا مثل RTX 2070 صورتی رنگ است. این مدل نیز دارای 8 گیگابایت حافظه پرسرعت GDDR6 است. در حالی که کلاک حافظه 15.5 گیگابیت بر ثانیه می‌باشد، فرکانس هسته به 1860 مگاهرتز افزایش پیدا کرده است. در بخش خروجی‌های تصویر، هر دو کارت مجهز به یک پورت DisplayPort 1.4 و سه پورت HDMI 2.0b هستند و برق مورد نیاز کارت گرافیک نیز توسط کابل 8+6 پین تامین می‌شود. فعلا قیمت این دو کارت رسما اعلام نشده اما انتظار می‌رود تفاوتی با نسخه معمولی نداشته باشند. در این صورت GeForce RTX 2070 Super EX با قیمت حدودا 420 دلار به فروش خواهد رسید.

بک پلیت GeForce RTX 2070 Super EX منبع : سخت افزار
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار