کد خبر: ۳۰۵۶۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۰ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 2020 April 28
اگر از جو خبری گلکسی اس 20 الترا و دوربین 108 مگاپیکسلی این دستگاه خارج شویم، دیگر موبایل‌های سری گلکسی اس 20 سامسونگ نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.
به گزارش آی تابناک : اگر از جو خبری گلکسی اس 20 الترا و دوربین 108 مگاپیکسلی این دستگاه خارج شویم، دیگر موبایل‌های سری گلکسی اس 20 سامسونگ نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارند. گلکسی اس 20 و گلکسی اس 20 پلاس دو برادر کوچکتر گلکسی اس 20 الترا هستند که از لحاظ سخت افزاری، رقابت نزدیکی با برادر بزرگتر خود دارند. یکی از مسائلی که طی این چند وقته درگیری زیادی برای خرید نسخه‌های گلکسی اس 20 ایجاد کرده، مقایسه سرعت نسخه Exynos و Snapdragon گلکسی اس 20 است. به گفته سامسونگ از نظر عملکرد و بازدهی هیچ تفاوتی میان دو پردازنده بر روی سری S20 وجود ندارد اما آیا این ادعا درست است؟

تا الان خبر‌های زیادی در خصوص تفاوت در عملکرد سرعت و حتی عکس برداری دو نسخه اگزینوس و اسنپدراگون سری گلکسی اس 20 منتشر شده است. اما به گفته سامسونگ تفاوت زیادی بین نسخه اگزینوس و اسنپدراگون هیچ کدام یک از دستگاه‌های سری S20 این کمپانی وجود ندارد.

با این وجود بررسی کننده‌های زیادی با مورد آزمایش قرار دادن نسخه Exynos و Snapdragon گلکسی اس 20 متوجه این موضوع شده‌اند که نسخه اسنپدراگون گلکسی اس 20، گلکسی اس 20 پلاس و گلکسی اس 20 الترا از نظر عکاسی خروجی بهتری به کاربر هدیه خواهد داد. البته این مورد بدین معنا نیست که نسخه اگزینوس سری گلکسی اس 20 در وضعیت بدی قرار دارد. نسخه اگزینوس گلکسی اس 20 و دو برادر بزرگتر آن نیز تصاویر شفاف و بدون نویزی را برای دارندگان این دستگاه‌ها ثبت خواهند کرد اما اگر به دنبال تغییرات کوچک هستید پیشنهاد می‌کنیم در صورتی که قصد خرید یکی از دستگاه‌های سری گلکسی S20 را دارید، نسخه اسنپدراگون را تهیه کنید.

به غیر از بخش دوربین و عکس برداری، مقایسه سرعت نسخه Exynos و Snapdragon گلکسی اس 20 نیز یکی از مسائلی است که کاربران مانور زیادی بر روی آن داشته‌اند. امتیاز Antutu نیز بیانگر بهتر بودن نسخه اسنپدراگون در مقایسه با اگزینوس است اما سامسونگ این موضوع را رد کرده است و ادعا می‌کند که نه تنها دستگاه‌های سری S20 از نظر عکس برداری با توجه به پردازنده استفاده شده در آن‌ها ندارد، بلکه در بخش سرعت نیز تفاوت خاصی بین هر دو دستگاه دیده نمی‌شود!

به همین دلیل PhoneBuff با تست دو نسخه گلکسی اس 20، قصد داشته است تا این حواشی را به طور کامل تمام کند. متاسفانه در ویدیو مشخص شده است که تفاوت بین دو نسخه اگزینوس و اسنپدراگون وجود دارد اما این تفاوت تنها در صورتی مشخص خواهد شد که شما دارنده هر دو نسخه Exynos و Snapdragon گلکسی اس 20 باشید. در غیر این صورت تفاوت هر دو دستگاه به قدری نخواهد بود که کاربر در استفاده روزمره متوجه آن شود. اما بحث اصلی که در این میان به وجود خواهد آمد، مصرف باتری است که کدام یک از پردازنده قادر به ارائه خروجی بهتری خواهد بود!.




منبع : سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار