کد خبر: ۳۰۵۶۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۵ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 2020 April 28
سامسونگ امروز به طور رسمی از گوشی گلکسی J2 Core 2020 در هند رونمایی کرد. البته این گوشی تفاوت زیادی با نسل قبلی خود نکرده است و شاید تنها حافظه آن دو برابر شده باشد. با این حال، سامسونگ آن را یک گوشی جدید معرفی کرده و ما هم به بررسی مشخصات آن خواهیم پرداخت.
به گزارش آی تابناک : سامسونگ امروز به طور رسمی از گوشی گلکسی J2 Core 2020 در هند رونمایی کرد. البته این گوشی تفاوت زیادی با نسل قبلی خود نکرده است و شاید تنها حافظه آن دو برابر شده باشد. با این حال، سامسونگ آن را یک گوشی جدید معرفی کرده و ما هم به بررسی مشخصات آن خواهیم پرداخت.

مدل سال 2018 حتی در زمان خودش هم مشخصات چندان بالایی نداشت، حالا با گذشت دو سال، این مشخصه‌ها حتی محدودتر هم به نظر می‌آیند. با این حال، نکته مثبت ماجرا در خصوص این گوشی  Android Go Edition است؛ جاییکه هم سیستم عامل و هم برنامه‌ها تلاش می‌کنند تا بیشترین توان را حتی از پایین‌رده‌ترین سخت‌افزار دریافت کنند.

مشخصات گوشی گلکسی J2 Core 2020 سامسونگ

گوشی گلکسی J2 Core 2020

مانند گذشته این گوشی هم دارای یک نمایشگر 5 اینچی LCD با رزولوشن 540×960 پیکسل است. در مشخصات این گوشی اشاره‌ای به محافظ گوریلا گلس نشده، اما از آنجاییکه نسخه سال 2018 از آن بهره می‌برد، بعید است که مدل سال 2020 فاقد آن باشد. در بالای این نمایشگر، به سبک قدیم حاشیه‌ای در نظر گرفته شده که جایگاه دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی دستگاه است.

در قاب پشتی گوشی یک دوربین 8 مگاپیکسلی با فوکوس خودکار قرار دارد که امکان فیلمبرداری با رزولوشن 1080p در نرخ 30 فریم بر ثانیه را دارد. با این حال، بهتر است میزان حافظه گوشی را هم در نظر داشته باشید. نسخه امسال دارای 16 گیگابایت حافظه داخلی است که از این رقم، 11.7 آن در اختیار کاربر قرار خواهد گرفت. البته شیار microSD نیز برای این گوشی در نظر گرفته شده و در Go Edition شما امکان آن را خواهید داشت تا برنامه‌ها و محتوای داخل گوشی را از طریق Smart Manager به کارت حافظه منتقل کنید. با کارت حافظه می‌توان 256 گیگابایت فضای داخلی گوشی را افزایش داد.

گلکسی J2 Core 2020 دارای پردازنده 4 هسته‌ای Exynos 7570 با معماری 14 نانومتری است و از 4 هسته Cortex-A53 و پردازنده گرافیکی Mali-T720 بهره می‌برد. میزان حافظه رم این دستگاه تنها 1 گیگابایت است و این خبر چندان خوبی برای یک گوشی سال 2020 نیست.  سامسونگ برای این گوشی یک باتری 2600 میلی آمپرساعتی با وعده وبگردی تا 14 ساعت با شبکه LTE و بیشتر در Wi-Fi را داده است. نکته جالب، قابل تعویض بودن این باتری است.

اما شاید نکته ناراحت کننده ماجرا این باشد که سامسونگ، سیستم عامل این گوشی را به‌روزرسانی نکرده و با همان Android 8.0 Oreo Go نسخه سال 2018 که اولین گوشی این شرکت با اندروید Go بود، روانه بازار خواهد کرد.

قیمت گوشی گلکسی J2 Core 2020

نسخه سال 2020 یک گوشی LTE با سیم‌کارت دوگانه (جدا از شیار microSD) است که در رنگ‌های مشکی، طلایی و آبی راهی بازار خواهد شد. سامسونگ این دستگاه را در بازار هند با قیمت تقریبی 83 دلار (76 یورو) به فروش خواهد رساند.




منبع : سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار