کد خبر: ۳۰۵۳۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۵ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 2020 April 27
به گفته مدیرعامل Tequila Worksدو کنسول نسل جدید دارای ارتقا چشمگیر ویژگی‌های سخت‌افزاری در مقایسه با نسل فعلی می‌باشند.
به گزارش آی تابناک : به گفته مدیرعامل Tequila Worksدو کنسول نسل جدید دارای ارتقا چشمگیر ویژگی‌های سخت‌افزاری در مقایسه با نسل فعلی می‌باشند. Raul Rubio در گفتگو با وب سایت اسپانیایی Meristation از شباهت پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس X سخن گفت و اعلام کرد تفاوت ویژگی‌های سخت‌افزاری پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس X در مقایسه با نسل فعلی بسیار گسترده‌تر خواهد بود. همه چیز، پردازنده گرافیکی، CPU، و سرعت این دو کنسول بسیار چشمگیر بوده و باعث می‌شود تا سال‌ها دوام داشته باشند. همچنین او توضیحاتی در رابطه با کنترلر پلی‌استیشن 5 نیز داد.
شباهت پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس X

در همان گفتگو، رائول روبیو در رابطه با کنترلر PlayStation 5 یعنی DualSense نیز صحبت نمود و اعلام کرد که این دسته دارای فناوری‌های هوشمندی همچون Haptic Feedback می‌باشد که باعث حسی‌تر شدن تجربه بازی می‌شود. به گفته روبیو، به عنوان مثال وجود داده‌های بیومتریک اجازه می‌دهد تا این تجربه متناسب با وضعیت فعلی بازیکن تنظیم شود و حتی با ویژگی‌هایی مانند تشخیص اثر انگشت و شبیه‌ساز لرزش ویژه‌ای که دارد این امکان را می‌دهد تا بازیکن آنچه را که روی صفحه رخ می‌دهد احساس کند.

طبق صحبت‌های روبیو تمام این ویژگی‌ها باعث می‌شود تا کنترلر پلی‌استیشن 5 از نظر ظاهری بهتر شود زیرا اولویت تنها با آرگونومی کنترلر و سهولت در استفاده آن نخواهد بود. وی به این موضوع اشاره نمود که سونی نسبت به مایکروسافت جسورتر عمل کرده است، زیرا کنترلر ایکس‌باکس X تکامل یافته کنترل‌های قبلی خواهد بود که به نظر می‌رسد مانند کنترل‌های قدیمی بسیار عالی خواهد بود اما تغییرات خاصی در آن مشاهده نمی‌شود.

او همچنین در رابطه با دکمه Create که جای دکمه Share کنترلر DualShock 4 را خواهد گرفت نیز اعلام داشت که دکمه جدید اجازه می‌دهد تا روند اشتراک‌گذاری کمی فعال‌تر شود.





منبع : سخت افزار
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار