کد خبر: ۳۰۵۳۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۱ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 2020 April 27
اپل پس از مدت ها انتظار سرانجام از نسل جدید گوشی‌های اقتصادی خود رونمایی کرد. در این مطلب ویدیوی تست مقاومت گوشی آیفون SE را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت. با ما همراه باشید.
به گزارش آی تابناک : پس از مدت ها انتظار سرانجام از نسل جدید گوشی‌های اقتصادی خود رونمایی کرد. در این مطلب ویدیوی تست مقاومت گوشی آیفون SE را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت. با ما همراه باشید.

زمانی که قیمت یک گوشی 400 دلار باشد، نمی‌توان از آن توقع عملکردی چشمگیر داشت. این قیمت در مقایسه با پرچمدارانی که با رقم‌های بالای 1000 دلار روانه بازار می‌شوند، باعث می‌شود تا انتظار ما از کیفیت ساخت و حتی میزان مقاومت گوشی نیز پایین‌تر بیاید. اما آیا این موضوع در رابطه با گوشی آیفون SE جدید اپل نیز صادق است؟ برای کشف این پاسخ این سوال به سراغ زک نلسون رفتیم که در جدیدترین ویدئوی خود در کانال JerryRigEverything، تست مقاومت گوشی iPhone SE 2020 را منتشر کرده است.

تست مقاومت گوشی آیفون SE

مانند همیشه، تست مقاومت این گوشی هم با آزمون خراش آغاز می‌شود. جاییکه در آن اجسام تیز، با میزان سختی متفاوت، میزان مقاومت نمایشگر گوشی را مورد ارزیابی قرار می‌دهند. پس از نمایشگر، نوبت به بلندگو، لبه‌های فلزی دور گوشی، کلید فیزیکی Home و دوربین گوشی می‌رسد. اپل مانند همیشه ادعا کرده است که دوربین آیفون دارای محافظی از جنس یاقوت کبود است، اما زک یک بار دیگر این موضوع را در تست مقاومت خود رد می‌کند.

در مرحله دوم نوبت به آزمون آتش و سنجش میزان مقاومت نمایشگر در برابر شعله مستقیم می‌رسد. عملکرد این گوشی در این مرحله مانند دیگر دستگاه‌هایی است که از نمایشگر LCD بهره می‌برند. در نهایت این تست با آزمون خمیدگی به پایان می‌رسد. جاییکه زک با اعمال فشار به دو طرف گوشی سعی در خم کردن آن از وسط دارد.

آیا به نظر شما آیفون SE اپل می‌تواند از تست مقاومت JerryRigEverything موفقیت‌آمیز بیرون آید؟ برای کشف پاسخ این سوال از شما دعوت می‌کنیم ویدئوی زیر را تماشا کرده و نظرات خود در خصوص آن را به اشتراک بگذارید.

تماشای ویدئو از یوتیوب




منبع : سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار