کد خبر: ۳۰۵۳۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۹ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 2020 April 27
شاید شما هم اون داستان خیالی رو شنیده باشید که میگن روی میز رییس جمهور آمریکا تلفن پاناسونیک ژاپن هست ، بله این داستان خیالی است . کاری با خیالی بودن این داستان نداریم اما امروز توی ایران روی میز اکثر ما تلفن پاناسونیک است .
به گزارش آی تابناک : شاید شما هم اون داستان خیالی رو شنیده باشید که میگن روی میز رییس جمهور آمریکا تلفن پاناسونیک ژاپن هست ، بله این داستان خیالی است . کاری با خیالی بودن این داستان نداریم اما امروز توی ایران روی میز اکثر ما تلفن پاناسونیک است . این وسیله پر کاربرد و کم دردسر خیلی سال است که میهمان خانه ها و محل های کار ما است . درست است که با روی کار آمدن موبایل و کم شدن هزینه های تلفن همراه عملا تلفن های رومیزی و بیسیم به حاشیه رانده شده اند اما باید اذعان داشت که هنوز کیفیت مکالمه در تلفن های ثابت به مراتب بالاتر از تلفن های همراه است . و اما پاناسونیک خوش نام . این برند جهانی که کار خود را بانام تجاری ناسیونال آغاز کرد با جهانی شدن نام خود را به پاناسونیک تغییر داد . در حال حاضر محصولات این برند خوش نام در بسیاری از کشورهای جهان تولید و به عرضه میرسد . خوب است بدانید در سبد محصولات این شرکت از باتری قلمی تا یخچال سای بای ساید جا میشود . پاناسونیک با توجه به سیاست های کاری و توان رقابتی خود برای هر گوشه ای از این جهان هستی محصولی را در نظر گرفته است به طور مثال تلویزیون های ال ای دی این شرکت که جزو پرفروشترین تلویزیون ها در جهان میباشد در ایران با استقبال شایانی روبرو نشد ، اما تلفن های این شرکت رتبه نخست را در بازار تلفن های ایران دارد . تلفن هایی که در بازار ایران ایران موجود میباشند عموما تولید کشور های چین ، مالزی ، ویتنام و خود ژاپن میباشد . با اینکه کلیه تولیدات این محصول با کیفیت دارای استاندارد جهانی هستند و صد البته مورد قبول خود پاناسونیک ژاپن اما باز هم بسیاری از هموطنان ما در پی خرید تلفن اصل ژاپن میباشند . پس با ما همراه باشید با معرفی دو مدل تلفن بیسیم پرفروش اصل ژاپن

بی سیم پاناسونیک اصل ژاپن

پس از موفقیت بالای پاناسونیک در فروش تلفن های مدل KX-TG2360 و KX-TG2361 که هر دو تولید خود ژاپن میباشند در ایران ، حتی پس از توقف تولید در شرکت پاناسونیک . در حال حاضر نیز پاناسونیک نیاز خریداران خود را بدون پاسخ نگذاشته و با تولید و عرضه دو مدل تلفن KX-TGF320 و KX-TGF322  سعی در برآورده کردن نیاز کاربران ایرانی نموده است . پس در ادامه با ما همراه باشید تا ضمن برسی امکانات این دو مدل تلفن پرفروش نگاهی هم به نقاط قوت و ضعف این مدلها نسبت به  مدلهای محبوب KX-TG2360 و KX-TG2361داشته باشیم .

قیمت تلفن بی سیم پاناسونیک

قابلیت ارتقا تا 6 گوشی :

همانند تلفن های مدل KX-TG2360 و KX-TG2361 که تنها تفاوت آنها در تعداد گوشی عرضه شده بود (2360 با یک گوشی و2361با دو گوشی ) تلفن های مدل KX-TGF320 و KX-TGF322 هم تنها در تعداد گوشی با هم تفاوت دارند با این اختلاف که گوشی های سیار مدلهای قبلی غیر قابل ارتقا بودند ولی شما میتوانید در تولیدات اخیر شرکت پاناسونیک تعداد گوشی های سیار خود را تا ۶ عدد افزایش دهید . این قابلیت با خرید گوشی های KX-TGA30 و به صورت اختیاری قابل استفاده میباشد .از آنجا که تلفن های این، تلفن بی سیم ایده آل گستر

ر بدون استفاده از خط شهری ، قابلیت مکالمه با هم را دارا میباشند شما میتوانید از تلفن KX-TGF به عنوان یک مرکز سانترال با 1 خط شهری و 6 داخلی استفاده نمایید .

منشی تلفنی پیشرفته تر :

در صورتی که تلفن های سنتی ساخت ژاپن قابلیت ظبط پیغام منشی را تا 16 دقیقه دارا بودند و این زمان برای مردم خونگرم ایران زمان کمی بود پاناسونیک در تولید KX-TGF320 قابلیت ظبط پیغام را تا 40 دقیقه افزایش داد تا شما بتوانید با خیال راحت برای عزیزانتان پیغام بگذارید .

کارکرد در هنگام قطعی برق :

یکی از ضعف های بزرگ تلفن های سری KX-T2360 عدم کارکرد آنها در زمان قطعی برق بود که پاناسونیک این مشکل را با استفاده از 2 باتری قابل شارژ بر روی پایه مرتفع نمود .

عملکرد پایش اتاق کودک

پاناسونیک در تلفن KX-TGF320  عملکرد پایش اتاق کودک یا Baby Monitor  را در نظر گرفته است . این قابلیت با شنیدن صدای کودک دلبند شما فعال گردیده و شما را با تماس ، از بیدار شدن او آگاه میسازد .

عملکرد پاناسونیک در رفع مزاحمت های شبانه :

با فعال سازی این برنامه شما میتوانید تلفن خود را طی ساعات شب در حالت سکوت قرار دهید . همچنین میتوانید برخی از شماره ها را در لیست سیاه مخاطبین خود قرار داده و از تماس آنها جلوگیری نمایید

عمر باتری فوق العاده :

پاناسونیک با صرفه جویی 90 درصد از انرژی مصرف شده در تلفن های بیسیم سری KX-TGF320 توانسته است مدت زمان استفاده از باتری دستگاه را با یک بار شارژ کامل به 17 ساعت مکالمه و 330 ساعت حالت آماده به کار افزایش دهد .

 سه کلید حافظه برای مواقع ضروری :

در کنار پایه تلفن شرکت پاناسونیک 3 کلید را برای استفاده سریع سالمندان و مواقع ضروری درنظر گرفته است . شما میتوانید شماره های ضروری خود را به راحتی ذخیره نموده تا در مواقع ضروری به راحتی به شماره های دلخواه خود دسترسی داشته باشید .

عملکردی بهتر برای امروز :

باید توجه داشت طراحی و عرضه تلفن KX-T2360 برای سال 2009 میباشد . طی سالهای اخیر با روی کار آمدن مودم های وایرلیس و تجهیزات بیسیم نیاز بود باند فرکانسی تلفن بازنگری گردد . تلفن KX-TGF320 با بهره مندی از تکنولوژی DECT6 علاوه بر برد بیشتر ، در مقابل نویز مقامتنر بوده و کیفیت صدای مطلوبتری را در اختیار شما میگذارد .

مطالعه بیشتر درباره جدیدترین تلفن‌های بیسیم پاناسونیک در ایران

قیمت تلفن بی سیم پاناسونیک

سخن پایانی :

این تلفن به سفارش پاناسونیک خاورمیانه و با پشتیبانی کامل از زبان فارسی در سال 2018 وارد بازار خاورمیانه گردید . با توجه به امکانت جدید این تلفن ، متاسفانه هنوز برخی از کاربران که خاطره شیرین استفاده از KX-TG2360 را دارند خواهان خرید این مدل از تلفن های پاناسونیک هستند . طبعا از آنجا که این تلفن چند سالی است که تولید نمیگردد همکنون با قیمت کاذبی در فروشگاههای اینترنتی به فروش میرسد . طی این مقاله سعی بر آن شد که امکانات تلفن جدید ساخت ژاپن پاناسونیک به تفضیل بیان گردد تا خریداران محترم متحمل زیان نگردند . در حال نگارش این مقاله با توجه به نوسانات بالای ارزی قیمت KX-TGF320 با یکسال گارانتی ایده آل حدود دو میلیون تومان و قیمت KX-TGF322 حدود سه و نیم میلیون تومان عرضه میگردد این در حالی است که تلفن KX-TGF2361 در برخی از وب سایتها تا پنج میلیون تومان هم قیمت گذاری میگردد .





منبع : سخت افزار
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار