کد خبر: ۳۰۵۱۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۷ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 2020 April 26
مدتی پیش شرکت گوگل اعلام کرد که قصد دارد تا قابلیت ضبط تماس را برای گوشی‌های اندرویدی عرضه کند. از طرفی هفته گذشته قابلیت ضبط مکالمات برای برخی از کاربران هندی سیستم عامل اندرویدی فعال شده است و این موضوع سردرگمی‌هایی را در خصوص زمان عرضه این قابلیت به وجود آورده است.
به گزارش آی تابناک : مدتی پیش گوگل در بخش پشتیبانی وب سایت خود اطلاعاتی را در خصوص شیوه فعال‌سازی و استفاده از قابلیت ضبط مکالمات منتشر کرد، اما در کمال تعجب پس از مدتی این صفحه از دسترس کاربران خارج شد. گوگل در بیانیه خود به طور رسمی اعلام کرده بود که این قابلیت برای تمام کشورهای فعال نخواهد شد و فقط در دسترس کاربران اندروید 9 یا بالاتر قرار خواهد گرفت.

پس از فعال شدن این قابلیت گزینه مربوط به ضبط مکالمات را با نام Record در تماس‌های خود مشاهده می‌کنید، همچنین در بخش تاریخچه تماس‌ها به مکالمات ضبط شده دسترسی خواهید داشت؛ همچنین گزینه دسترسی به این قابلیت در صفحه برنامه‌های در حال اجرا هم دیده می‌شود.

طبق اعلام رسمی گوگل، زمانی که تماس در حالت توقف، سکوت و یا در حالت کنفرانس قرار داشته باشد نمی‌توانید از قابلیت ضبط مکالمات استفاده کنید. در حال حاضر گوگل تاریخ مشخص و لیست دستگاه‌های اندرویدی سازگار با این قابلیت را منتشر نکرده است، اما انتظار می‌رود که در ابتدا این قابلیت برای گوشی‌های سری پیکسل عرضه شود.




منبع : شهر سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار