کد خبر: ۳۰۴۹۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۴ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 2020 April 25
امروز اپل رسماً فروش گوشی جدید iPhone SE (2020) را آغاز کرد و شاهد انتشار اولین ویدئوها از کالبدشکافی آن هستیم. یکی از این ویدئوها که برای شما انتخاب کرده‌ایم، تشابه‌های آیفون SE جدید با آیفون 8 را نشان می‌دهد که پیشنهاد می‌کنیم آن را از دست ندهید.
به گزارش آی تابناک : امروز اپل رسماً فروش گوشی جدید iPhone SE (2020) را آغاز کرد و شاهد انتشار اولین ویدئوها از کالبدشکافی آن هستیم. یکی از این ویدئوها که برای شما انتخاب کرده‌ایم، تشابه‌های آیفون SE جدید با آیفون 8 را نشان می‌دهد که پیشنهاد می‌کنیم آن را از دست ندهید.

در ویدئو پیش رو گوشی SE 2020 شانه به شانه آیفون 8 کالبدشکافی شده است و به خوبی تشابه‌ها و تفاوت‌های مین این دو را به تصویر می‌کشد. این گوشی به همان آسانی آیفون 8 باز می‌شود و تنها کافی است کمی به آن گرما داده شود تا چسب صفحه نمایش نرم شود. در گام بعدی باید صفحه نمایش را از قاب جدا کرد که توسط همان کابل نواری موجود در آیفون 8 به بُرد اصلی گوشی وصل می‌شود. جالب اینکه با باز کردن گوشی‌ها، به سختی می‌توان آنها را بر اساس اجزای داخلی از یکدیگر تشخیص داد.

آنچه که خوبی روشن است، تشابه بی حد و اندازه قطعات داخلی آیفون SE جدید با آیفون 8 و چیدمان آنها است. حتی تشابه مادربرد این دو گوشی به اندازه‌ای بود که سازنده ویدئو تصمیم می‌گیرد امکان راه اندازی آیفون SE با بُرد متعلق به گوشی آیفون 8 را بررسی می‌کند. از آنجایی که کانکتور باتری آیفون SE جدید مشابه آیفون 11 است، سازنده این ویدئو از همان باتری آیفون 8 برای راه اندازی آیفون SE با بُرد آیفون 8 استفاده می‌کند.

پس از جابجایی بُرد نه تنها iPhone SE به خوبی راه اندازی می‌شود، بلکه صفحه نمایش، بلندگو و بازخورد لرزشی آن خوبی کار می‌کند. اما تفاوت‌ها زمانی خود را نشان می‌دهد که اپلیکیشن دوربین اجرا می‌شود. با این که دوربین پشتی قابل استفاده نبوده، اما دوربین سلفی بدون هیچ مشکلی کار می‌کند.

با دیدن این ویدئو می‌توان چنین نتیجه گیری کرد که اغلب قطعات گوشی iPhone SE جدید مستقیماً از آیفون 8 گرفته شده‌اند و مشترک هستند. این کار نه تنها یافتن قطعات یدک برای خریداران iPhone SE جدید را آسان می‌کند، بلکه از هزینه‌های تولید iPhone SE جدید نیز کاسته است. البته این به معنی فروش iPhone SE با قیمت پایین تر نیست.

تولید آیفون iPhone SE عمدتاً با استفاده از همان قطعات گوشی آیفون 8 که سال‌ها تولید شده و هیچ چیز نوآورانه‌ای ندارد، به اپل در کاهش هزینه طراحی و تولید iPhone SE جدید کمک زیادی کرده است.





منبع : شهر سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار