کد خبر: ۳۰۴۸۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۶ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 2020 April 25
کمپانی Xiaomi از جدیدترین دستگاه‌های خود با نام شیائومی Mi 10 و شیائومی Mi 10 Pro دو ماه پیش به صورت رسمی رونمایی کرد. شیائومی می 10 پرو از تمامی جهات، پرچمداری شایسته و پر قدرت می‌باشد.
به گزارش آی تابناک : کمپانی Xiaomi از جدیدترین دستگاه‌های خود با نام شیائومی Mi 10 و شیائومی Mi 10 Pro دو ماه پیش به صورت رسمی رونمایی کرد. شیائومی می 10 پرو از تمامی جهات، پرچمداری شایسته و پر قدرت می‌باشد. شیائومی می 10 پرو از یک نمایشگر 90 هرتزی برخوردار است که با توجه به باتری مناسب، عمر باتری خوبی را به ارمغان خواهد آورد. نمره باتری شیائومی Mi 10 Pro بیانگر این مورد به صورت مستقیم است.

شیائومی در تمام بخش‌های این دستگاه سنگ تمام گذاشته است و مشتریان این کمپانی به غیر از چند مورد کوچک ایراد خاص دیگری به این دستگاه وارد نکرده‌اند. یکی از ایراداتی که شیائومی Mi 10 Pro را نسبت به دیگر دستگاه‌های پرچمدار سال 2020 ضعیف کرده، نبود گواهینامه IPXX یا همان IP68 برای محافظت در برابر آب و گرد خاک است. گرچه کمپانی شیائومی به طور کلی لاستیک‌های محافظتی در دور تا دور دستگاه خود قرار داده تا مانع نفوذ آب به داخل دستگاه گردد اما تا زمان نبود گواهینامه رسمی، این ریسک و نگرانی در بین کاربرانی که از این دستگاه استفاده می‌کنند وجود خواهد داشت.

استفاده از انتخابی مناسب برای نمایشگر این موبایل می‌تواند یک موفقیت برای شیائومی باشد. حضور یک نمایشگر 6.67 اینچ با رزولوشن 2340×1080 در کنار نرخ بروزرسانی 90 هرتز باعث شده است تا شیائومی هم دنیای کیفیت و هم دنیای روان بودن را به کاربران خود هدیه بدهد. استفاده منطقی از نرخ بروزرسانی 90 هرتز بجای نرخ بروزرسانی 120 هرتز باعث شده تا نمره باتری شیائومی Mi 10 Pro نسبت به دیگر کمپانی‌هایی که از نرخ بروزرسانی 120 هرتز استفاده کرده‌اند بهتر باشد.

شیائومی می 10 پرو

به غیر از نمایشگر مناسب، یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی نیز برای این دستگاه در نظر گرفته شده است که حدود 13 درصد ظرفیت بیشتری نسبت به شیائومی Mi 9 Pro و باتری 4000 میلی آمپری آن و حدود 37 درصد ظرفیت بیشتر نسبت به باتری 3300 میلی آمپری شیائومی Mi 9s دارد. همچنین به غیر از ظرفیت باتری، سرعت شارژ این دستگاه از 40 وات به 50 وات رسیده است اما در جعبه دستگاه یک آداپتور 65 وات قرار گرفته است تا در صورت نیاز بتوانید دستگاه‌های دیگری مثل Realme X50 Pro را به راحتی در کمتر از 40 دقیقه به طور کامل شارژ نمایید.

البته به گفته شیائومی این آداپتور به صورت یک آداپتور شارژ برای لپتاپ نیز کارآمد خواهد بود و سرعت شارژ بالای آن برای شارژ لپتاپ نیز کاربردی می‌باشد. به غیر از شارژ سیمی، شیائومی می 10 پرو از شارژ بی‌سیم با سرعت 30 وات با استفاده از پد مخصوص شیائومی پشتیبانی می‌کند. آداپتور 65 واتی قرار گرفته در جعبه دستگاه قادر به شارژ 77 درصدی باتری این موبایل در 30 دقیقه است و برای شارژ کامل دستگاه زمانی حدود 50 دقیقه نیاز است.

شیائومی Mi 10 Pro نمره خوب 101 ساعت را در تست‌های GsmArena برای خود به ثبت رسانده است و وضعیت بسیار عالی در هنگام برقراری تماس، بخش ویدیو و وب گردی داشته است. تست انجام شده بر روی این دستگاه توسط GsmArena بر روی حالت پیشفرض 90 هرتز بوده است. با تغییر مود نرخ بروزرسانی دستگاه و تنظیم آن بر روی 60 هرتز شاهد افزایش 1 ساعت در وب گردی و 2 ساعت در پخش ویدیو بودیم که نسبت به حالت 90 هرتز تفاوت بسیار زیادی نیست و تنها نمره باتری شیائومی Mi 10 Pro را از 101 ساعت به 105 ساعت می‌رساندند.




منبع : سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار