کد خبر: ۳۰۴۸۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۹ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 2020 April 25
فروش آیفون SE جدید اپل از امروز به طور رسمی در نقاط مختلف جهان شروع شده است. گوشی‌ای که آن را جانشینی برای آیفون 8 می‌نامند واپل هم با توقف تولید آیفون 8 و 8 پلاس این موضوع را به نوعی تأیید کرده است.
به گزارش آی تابناک : باز کردن آیفون SE جدید مانند آیفون 8 آسان است و تقریبا باز کردن آن نیاز به هیچ گرمای اضافی ندارد. پس از باز شدن، نمایشگر از بدنه دستگاه جدا می‌شود. البته مانند آیفون 8 با کابلی به گوشی متصل است. شباهت بخش داخلی این گوشی به آیفون 8 تشخیص آنها از یکدیگر را واقعاً سخت می‌کند.

بخش باتری و چیدمان دستگاه‌ها تقریباً شبیه به یکدیگرند. شخصی که کالبدشکافی این دو گوشی را انجام می‌دهد، با جدا کردن نمایشگر آیفون SE آن را بر روی گوشی آیفون 8 سوار کرد و مشخص شد که این دو نمایشگر کاملاً مشابه یکدیگرند.

 مادربورد و ساختار کلی آن دو دستگاه هم کاملاً یکسان به نظر می‌رسند. از همین رو او تصمیم گرفت تا با جا زدن مادربورد آیفون 8 بر روی SE ببیند که آیا گوشی به کار خود ادامه خواهد داد یا خیر. اما کانکتور باتری این دو گوشی متفاوت بود (برای گوشی SE مشابه با آیفون 11 بود)، بنابراین او با جدا کردن باتری SE، باتری آیفون 8 را درون گوشی جدید قرار داد.

پس از اعمال این تغییرات،  یعنی زمانی که بورد و باتری آیفون 8 درون SE قرار گرفت، گوشی به حالت عادی روشن شد و بالا آمد. نمایشگر، بلندگو و موتور هپتیک به صورت معمول کار کردند. اما تفاوت‌ها در بخش اپ دوربین خودش را نشان داد. دوربین اصلی با این تغییرات کار نکرد اما دوربین سلفی بدون مشکل به کار خود ادامه داد.

بیشتر اجزای آیفون SE جدید اپل از آیفون 8 به آن منتقل شده است. اپل هوشمندانه گوشی جدید خود را در زمان درستی راهی بازار کرد تا بتواند از قطعاتی که چند سال پیش تولید شده، در محصول جدید و قطعاً خوش فروش خود استفاده کند.




منبع : سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار