کد خبر: ۳۰۴۶۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۴ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 2020 April 23
کمپانی «مایکروسافت» کنسول Xbox Series X را رونمایی کرده و مشخصات سخت افزاری این کنسول نسل نهمی را نیز در اختیار عموم قرار داده است. اینک شاهد انتشار لوگوی ثبت شده رسمی برای این کنسول بازی هستیم.
به گزارش آی تابناک : کمپانی «مایکروسافت» کنسول Xbox Series X را رونمایی کرده و مشخصات سخت افزاری این کنسول نسل نهمی را نیز در اختیار عموم قرار داده است. اینک شاهد انتشار لوگوی ثبت شده رسمی برای این کنسول بازی هستیم.

Xbox Series X کنسول نسل نهمی شرکت مایکروسافت است که اینک تصاویری از لوگوی آن منتشر شده است. کمپانی مایکروسافت این لوگو را در تاریخ 16 آوریل به صورت رسمی ثبت کرده است. اگر چه این لوگو به شکل رسمی معرفی نشده است، اما به گفته رسانه‌های معتبر و همچنین ظاهر آن، به وضوح مشخص است که با لوگوی کنسول Xbox Series X روبرو هستیم.

XBOX-LOGO-1.jpg

این تصویر در ابتدا تصور Reddit منتشر شد. در این لوگو خبری از نام ایکس باکس نبوده اما واژه Series به همراه X در آن دیده می‌شوند. ظاهراً مایکروسافت برای ایجاد تمایز بیشتر بین نسخه‌های ایکس باکس، این نشان تجاری را به ثبت رسانده است. همچنین ممکن است که این لوگو تنها برای Xbox Series X استفاده نشده و برای تجهیزات جانبی، ابزارهای سازگار و... نیز مورد استفاده قرار گیرد.

XBOX-LOGO-2.png

همچنین به نقل از برخی رسانه‌ها، این احتمال وجود دارد که مایکروسافت کنسول‌های ارزان‌تر Xbox Series S را نیز روانه بازار کند که در نتیجه برای ایجاد تمایز بیشتر در بین آنها، وجود لوگوی تجاری مجزا لازم است. کنسول بازی Xbox Series X در تعطیلات کریسمس امسال روانه بازارهای جهانی خواهد شد. در حال حاضر از قیمت آن اطلاعی در دست نبوده اما به نظر می‌رسد که به زمان معرفی بازی‌های این کنسول بسیار نزدیک شده‌ایم.




منبع : شهر سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار