کد خبر: ۳۰۴۵۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۸ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 2020 April 23
کنسول پلی‌استیشن 5 به کاربران اجازه می‌دهد تا بتوانند عناوین پلی‌استیشن 4 را بر روی این کنسول با وضوح بیشتر و نرخ فریم آزاد تجربه کنند. با این حال ممکن است که همه این عناوین در کنسول جدید به خوبی اجرا نشود و فقط برخی از آن‌ها به خوبی اجرا شوند.
به گزارش آی تابناک : کنسول پلی‌استیشن 5 به کاربران اجازه می‌دهد تا بتوانند عناوین پلی‌استیشن 4 را بر روی این کنسول با وضوح بیشتر و نرخ فریم آزاد تجربه کنند. با این حال ممکن است که همه این عناوین در کنسول جدید به خوبی اجرا نشود و فقط برخی از آن‌ها به خوبی اجرا شوند. اجرای بازی‌های قدیمی در پلی‌استیشن 5 با نرخ فریم باز و وضوح تصویر پویا از ویژگی‌های این کنسول خواهد بود.
اجرای بازی‌های قدیمی در پلی‌استیشن 5

در یک ویدیوی جدید که توسط Digital Foundary تهیه شده پیشنهاد می‌شود که این ویژگی‌ها در همه عناوین پلی‌استیشن 4 اجرایی بر روی PS5 توسعه داده نشود. مواردی که بیشتر مورد توجه قرار دارند بازی‌هایی با نرخ فریم باز و وضوح تصویر پویا هستند.

از جمله عناوینی که دارای پیشرفت‌های چشمگیری در عملکرد بوده می‌توان Dark Souls 3 و Sekiro: Shadow Die Twice را نام برد. وصله پلی‌استیشن 4 پرو دریافتی توسط این دو بازی باعث شد بازی اول نرخ فریم باز داشته باشد. در حالی که بازی دوم از ابتدا آن را در اختیار داشت. از آنجایی که پردازنده PS4 به احتمال زیاد مقصر عملکرد بد این دو بازی در مدل اصلی است ولی این امکان وجود دارد که هردوی این عناوین با استفاده از پردازنده‌ای بهتر با 60 فریم بر ثانیه در پلی‌استیشن 5 اجرا شوند. از طرف دیگر بازی Bloodborne به دلیل داشتن نرخ 30 فریم در ثانیه و مشکلاتی دیگر نمی‌تواند عنوان خوبی برای اجرا در کنسول جدید باشد.

از دیگر بازی‌هایی که می‌توانند از قابلیت‌های پلی‌استیشن 5 بهره ببرند Final Fantasy XV است که با مدهای مختلفی در PS4 پرو ارائه شده است.

ماه گذشته، مارک کرنی، معمار ارشد تایید کرد که پلی‌استیشن 5 با عناوین انحصاری پلی‌استیشن 4 سازگاری خواهد داشت. 100 بازی برتر پلی‌استیشن 4 در کنسول جدید قابل اجرا خواهد بود، اما به نظر می‌رسد که عناوین بیشتری نیز به این جمع اضافه شوند زیرا سونی تست بازی‌ها را تا انتشار کنسول در اواخر سال جاری ادامه خواهد داد.

کنسول پلی‌استیشن 5 امسال در سراسر جهان به فروش خواهد رسید.




منبع : سخت افزار


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار