کد خبر: ۳۰۴۳۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۴ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 2020 April 22
در حال حاضر شاید بتوان گفت هیچ عنوانی که زمان انتشار آن نزدیک است، به اندازه Cyberpunk 2077 هایپ نشده و به نظر علاوه بر گیمرها، کمپانی‌های سازنده نیز خود برای انتشار این بازی هیجان زده‌اند چرا که محصولات مختلفی را با طرح این بازی رونمایی کرده اند.
به گزارش آی تابناک :  در حال حاضر شاید بتوان گفت هیچ عنوانی که زمان انتشار آن نزدیک است، به اندازه Cyberpunk 2077 هایپ نشده و به نظر علاوه بر گیمرها، کمپانی‌های سازنده نیز خود برای انتشار این بازی هیجان زده‌اند چرا که محصولات مختلفی را با طرح این بازی رونمایی کرده اند. مایکروسافت در نظر دارد در ژوئن سال جاری ایکس‌باکس وان ایکس نسخه سایبرپانک 2077 را روانه بازار کند و روز گذشته هم شاهد رونمایی هدست های گیمینگ استیل سربز با تم این بازی بودیم. اکنون نوبت به یکی از مهم‌ترین سازندگان تجهیزات ذخیره‌سازی در جهان، یعنی شرکت سیگیت رسیده که با معرفی Cyberpunk 2077 Game Drive کلکسیون سخت‌افزاری بازی را کامل‌تر کند.

Cyberpunk 2077 Game Drive سیگیت برای ایکس‌باکس وان

هارد اکسترنال Cyberpunk 2077 Game Drive کمپانی سیگیت برای کنسول‌های ایکس‌باکس وان طراحی شده است. با اینکه نمی‌توان گفت این هارد با دیگر درایوهای بازی سیگیت که برای ایکس‌باکس وان طراحی شده‌اند کاملا متفاوت است، ظرفیت ذخیره‌سازی در این مدل بیشتر شده و تا 5 ترابایت ارتقا پیدا کرده است اما از نظر زبان طراحی، تفاوتی با دیگر هاردهای ایکس‌باکس وان سیگیت ندارد. در واقع تنها نکته ظاهری که این هارد را با دیگر مدل‌ها متمایز می کند، بخش جلویی آن است که کاملا با حال و هوای بازی سایبرپانک 2077 طراحی و رنگ آمیزی شده است.

بیشتر از رنگ آبی و زرد در این هارد استفاده شده و مقداری جزئیات دیگر مانند چراغ‌های LED ساختگی که حس و حال بازی را بیشتر به کاربر منتقل می‌کنند. از نظر قیمتی نیز این نسخه محدود از محصول چندان گران قیمت‌تر نسبت به مدل‌های معمولی نیست. مدل 2 ترابایتی این هارد با قیمت 90 دلار و نسخه 5 ترابایتی به قیمت 150 دلار به فروش خواهد رسید. جالب است که گیم درایو معمولی سیگیت با ظرفیت 4 ترابایت با قیمت 150 دلار به فروش می‌رسد. گیم درایو جدید سیگیت در اوایل ماه ژوئن روانه بازار خواهد شد و در تعداد محدودی به فروش خواهد رسید.





منبع : سخت افزار
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار