کد خبر: ۳۰۴۳۰
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۹ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 2020 April 22
MSI یکی از برترین تولید کنندگان سخت افزار گیمینگ و راه حل‌های محاسباتی لپ ‌تاپ‌های جدیدی را با ترکیبی از پردازنده‌های Ryzen 4000H و قدرت گرافیکی Radeon RX 5500M برای تجربه گیمینگ عالی در وضوح Full HD روانه بازار خواهد کرد.
به گزارش آی تابناک : ام اس آی یکی از برترین تولید کنندگان سخت افزار گیمینگ و راه حل‌های محاسباتی لپ ‌تاپ‌های جدیدی را با ترکیبی از پردازنده‌های Ryzen 4000H و قدرت گرافیکی Radeon RX 5500M برای تجربه گیمینگ عالی در وضوح Full HD روانه بازار خواهد کرد. در کنار ما باشید تا رونمایی از Bravo 15 و Bravo 17 توسط MSI را شاهد باشیم.

پردازنده 7 نانومتری گیم پلی شما را به لطف سرعت کلاک بهبود یافته و سیستم خنک کننده و مصرف انرژی هوشمند برای پردازنده مرکزی و گرافیکی، ارتقا خواهد داد. دو برابر شدن بهره وری انرژی نسبت به نسل قبل باعث شده لپ تاپ‌های سری Bravo بتوانند تجربه گیمینگ بهتر با طول عمر بالاتر را پدید آورند. این ماشین‌های تمام AMD با تکنولوژی AMD FreeSyn Premium 120Hz همراه هستند تا گیم پلی روانی را ارائه دهند.

رونمایی از Bravo 15 و Bravo 17 توسط MSI
رونمایی از Bravo 15 و Bravo 17 توسط MSI
رونمایی از Bravo 15 و Bravo 17 توسط MSI
رونمایی از Bravo 15 و Bravo 17 توسط MSI

ساخته شده بر پایه‌های مدل Alpha 15 که اولین لپ تاپ گیمینگ 7 نانومتری دنیا لقب گرفت. ما خود را وقف تحقیق و توسعه بهترین لپ تاپ‌های گیمینگ میان رده در صنعت کرده‌ایم. لوگوی پرنده آذرخش الهام بخش سری Alpha و Bravo ما بوده و همچنان در تمام امور ما دخالت دارد. ما با موفقیت بهره وری انرژی را در سری Bravo نسبت به نسل قبل به دو برابر افزایش دادیم و لپ تاپ مصرف کننده قدرتمند را در قیمت مقرون به صرفه ارائه خواهیم کرد.

Andy Tung مدیر MSI
رونمایی از Bravo 15 و Bravo 17 توسط MSI
رونمایی از Bravo 15 و Bravo 17 توسط MSI
رونمایی از Bravo 15 و Bravo 17 توسط MSI

تکنولوژی انحصاری Cooler Boost 5 از ترکیب دو فن و شش لوله ناقل حرارت برای به حداقل رساندن دما و به حداکثر رساندن جریان هوا درون Bravo فعالیت می‌کند تا حداکثر کارایی قطعات را شاهد باشیم. MSI همچنین نرم افزار Dragon Center خود را برای بهینه سازی با Gaming Mode 2.0 در نظر گرفته. این نرم افزار به شکل معمول قطعات، سیستم‌های دسکتاپ و لوازم جانبی را شناسایی می‌کند تا آنها را در یک پلتفرم تعبیه کرده و عملکردشان را بهینه کند. در همین حال MSI APP Player به گیمرها اجازه می‌دهد تا بین گیمینگ موبایل و رایانه شخصی خود جابجا شوند، کاربران می‌توانند بازی‌های موبایلی خود را روی لپ تاپ با پشتیبانی از ماوس و صفحه کلید انجام دهند.

رونمایی از Bravo 15 و Bravo 17 توسط MSI با ارائه قیمت آنها توسط شرکت نیز همراه بوده جایی که MSI Bravo 15 با 929 دلار شروع می‌شود و از تاریخ 20 آپریل (1 اردیبهشت) در Newegg قابل سفارش است. MSi Bravo 17 نیز با قیمت شروع 1099 دلار از همان خرده فروشی با تاریخ یکسان قابل پیش خرید خواهد بود. بدون شک این لپ تاپ‌ها برای گیمینگ در وضوح 1080p عالی به نظر می‌رسند.





منبع : سخت افزار
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار