تاریخ انتشار: ۱۵:۳۰ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۵ - 2016 April 15
موشی که با گوش هایش برق 1000 خانه را تامین می کند البته از دید زمینی این گوش ها را نمی تواند دید اما عکس های فضایی به زیبایی این ابتکار جالب کمپانی دیزنی را به نمایش میگذارد.
موشی که با گوش هایش برق 1000 خانه را تامین می کند
البته از دید زمینی این گوش ها را نمی تواند دید اما عکس های فضایی به زیبایی این ابتکار جالب کمپانی دیزنی را به نمایش میگذارد.
 اخیرا کمپانی دیزنی لند با همکاری شرکت دوک انرژی مزرعه ای خورشیدی به شکل سر و گوشهای موش معروفش طراحی نموده است که قادر است به 1000 خانه برق رسانی کند.
این مزرعه خورشیدی که سطحی معادل 22 هکتار را اشغال کرده است قرار است امروز رسما پرده برداری شود.
عملیات ساخت این مزرعه 5 ماه به طول انجامیده و از 48000 پنل خورشید که به صورت سر موش والت دیزنی طراحی شده اند ، تشکیل شده است به این ترتیب  موش موشک والت دیزنی قادر است بیش از 5 مگا وات برق را به 1000 خانه ببرد که تصویر این طراحی  زیبا و خاطره انگیز به خوبی از فضا قابل مشاهده است.

این پروژه بخشی از یک قرارداد 15 ساله با  موسسه دوک انرژی فلوریدا است  که با اجاره بخشی از زمین های پارک ، ضمن تامین برق مورد نیاز پارک دیزنی به دیگر ساختمانهای منطقه نیز برق رسانی می کند .
  همچنین این شرکت در نظر دارد با تکرار این پروژه  در دیگر مناطق ، دسترسی به انرژهای پاک را میسر کند. کمپانی دیزنی  اخیرا بر روی پروژ های تحقیقاتی برای تولید سوخت پاک از گیاهان ، سرمایه گذاری کرده است و به دنبال تولید نوعی سوخت پاک برای اتوبوس های پارک است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار