کد خبر: ۳۰۴۰۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۸ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 2020 April 20
علی‌رغم شرایط فعلی حاکم بر کشورهای مختلف جهان و بروز اختلال در عملکرد بسیاری از کارخانه‌ها و کمپانی‌های سازنده، ظاهراً برنامه کاری سامسونگ چندان دست‌خوش تغییر نشده و طی ماه‌های آینده شاهد عرضه گلکسی نوت 20 خواهیم بود.
به گزارش آی تابناک : علی‌رغم شرایط فعلی حاکم بر کشورهای مختلف جهان و بروز اختلال در عملکرد بسیاری از کارخانه‌ها و کمپانی‌های سازنده، ظاهراً برنامه کاری سامسونگ چندان دست‌خوش تغییر نشده و طی ماه‌های آینده شاهد عرضه گلکسی نوت 20 خواهیم بود.

اگرچه حدود چهار ماه تا زمان عرضه پرچمداران بعدی سری نوت سامسونگ زمان باقی مانده، شاهد لو رفتن اطلاعات مربوط به این دستگاه‌ها هستیم. یکی از مهم‌ترین بخش‌های هر گوشی و تکنولوژهای به کار گرفته در آن را می‌توان، بخش باتری آن دانست چراکه می‌تواند دستگاه را مدت زمان بیشتری آماده به کار نگه دارد.

سال گذشته، سامسونگ گلکسی نوت 10 را به همراه باتری 3500 میلی‌آمپرساعتی و گلکسی نوت 10 پلاس را به همراه باتری بزرگتر 4300 میلی‌آمپرساعتی به بازار عرضه کرد. این اقدام سامسونگ کاربران را مجبور به پرداخت هزینه اضافی برای باتری بزرگتر و شارژدهی بیشتر کرده بود. البته مدل گرانتر ویژگی‌هایی نظیر نمایشگر بزرگتر و حافظه بیشتر را نیز در اختیار کاربران می‌گذاشت.

منطقی است که خرید گلکسی نوت 20 در مقایسه با گلکسی نوت 10 ارتقا محسوب شود، البته این مورد در مورد گلکسی نوت 10 پلاس صدق نمی‌کند. صفحه هلند وبسایت GalaxyClub به طور اتفاقی با انتشار پستی از ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعتی باتری نسخه پایه گلکسی نوت 20 خبر داده که این دستگاه را از این نظر، در جایگاهی بالاتر از گلکسی نوت 10 و پایین‌تر از گلکسی نوت 10 پلاس قرار می‌دهد.

همانند روال سال‌های گذشته، سامسونگ گلکسی نوت جدید را در ماه آگوست معرفی خواهد کرد. اگرچه بسیاری از کمپانی‌ها از تاخیر در عرضه به علت لغو مراسم‌های معرفی حضوری و جایگزین کردن آن با کنفرانس‌های آنلاین خبر داده‌اند؛ سامسونگ به طور قطعی اعلام کرده که زمان عرضه خانواده گلکسی نوت 20 به تاخیر نخواهد افتاد. به این ترتیب می‌توان انتظار عرضه پرچمداران جدید سامسونگ در اواخر ماه آگوست یا اوایل ماه سپتامبر را داشت.





منبع : شهر سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار