کد خبر: ۳۰۳۹۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۰ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 2020 April 20
به‌روزرسانی لاین آپ لپ‌تاپ‌های گیمینگ لنوو به همراه برخی مدل‌های دگیر در حالی صورت گرفته که Legion در بتن قضیه حضور دارد.
به گزارش آی تابناک : به‌روزرسانی لاین آپ لپ‌تاپ‌های گیمینگ لنوو به همراه برخی مدل‌های دگیر در حالی صورت گرفته که Legion در بتن قضیه حضور دارد. این سری به پردازنده‌های موبایل نسل دهم سری H اینتل یا Ryzen 4000 Renoir به همراه کارت گرافیکی تا RTX 2080 SUPER Max-Q مجهز شده است. با سرعت بیشتر و سطح جدیدی از واقعیت در بازی‌های AAA لپ تاپ‌های گیمینگ Lenovo Legion نسل بعدی حالا از درون قدرتمندتر و از بیرون زیبا‌تر به نظر می‌رسند.

لپ تاپ‌های جدید شامل Lenovo Legion 7i و Lenovo Legion 5i و Lenovo Legion 5 و Lenovo Legion 5Pi به همراه Lenovo IdeaPad Gaming 3i برای گیمینگ سطح پایین هستند. همچنین ما شاهد دو سیستم گیمینگ Lenovo Legion Tower 5i و IdeaCentre Gaming 5i هستیم که از سخت افزار سطح بالا و انواع مختلف سرویس‌ها برای ارائه تجربه‌ای عمیق استفاده می‌کنند.

برای گیمرهایی که رقابت را اولویت خود قرار می‌دهند بهترین گزینه مدل بالا رده Lenovo Legion 7i خواهد بود. این مدل 15.6 اینچی به دقت طراحی شده تا جلوه‌هایی نفس گیر را ارائه دهد. نمایشگر Full HD یا 1920×1080 با پوشش 100 درصدی Adobe sRGB به همراه VESA DisplayHDR 400 از جمله نکات بارز این مدل خواهد بود.

بدنه‌ای تمام فلزی با رنگی خاکستری در وزن تنها 2.1 کیلوگرم باعث می‌شود که شاهد قدرتی بسیار زیاد در دل این مدل قابل حمل باشیم که به لطف پردازنده‌ای تا یک Core i9 نسل دهم حاصل می‌شود. چند وظیفگی، استریم و خلق محتوا حالا آسان‌تر از هر زمان دیگری با حافظه ذخیره سازی تا 1 ترابایت PCIe SSD و تا 32 گیگابایت حافظه DDR4 ممکن شده است.

به‌روزرسانی لاین آپ لپ‌تاپ‌های گیمینگ لنوو
به‌روزرسانی لاین آپ لپ‌تاپ‌های گیمینگ لنوو
به‌روزرسانی لاین آپ لپ‌تاپ‌های گیمینگ لنوو

در بالاترین پیکربندی کاربران می‌توانند نرخ نوسازی 240 هرتزی را با زمان پاسخ دهی زیر 1ms از طریق OverDrive و Nvidia G-Sync در اختیار داشته باشند. حضور پردازنده گرافیکی Nvidia GeForce RTX 2080 SUPER با طراحی Max-Q که برای Ray Tracing مهندسی شده‌اند باعث بهبود نورپردازی و جلوه‌های بازتاب در سطحی باور نکردنی خواهد شد. سپس می‌توانیم شاهد رنگ‌های غنی به لطف Dolby Vision و همچنین صدایی عمیق با Dolby Atmos باشیم.

لپ تاپ بالا رده Legion 5i با قیمت مناسب

برای قسمت میانی بازار ما که البته کارایی را فدا نمی‌کند ما Lenovo Legion 5Pi را در اختیار داریم که نمایشگر 15 اینچی Full HD IPS آن روشنایی تا 500 نی با نرخ نوسازی 240 هرتز را به همراه VESA Display HDR 400 و Dolby Vision ارائه می‌دهد. این دستگاه قادر است تا پردازنده‌ای Core i7 از نسل دهم اینتل را به همراه گرافیک Nvidia GeForce RTX 2060 را دل خود جای دهد. صفحه کلید Lenovo Legion TrueStrike نیز با قابلیت‌های مختلف و کلید‌های اختصاصی رسانه به همراه نامبر پد برای راحتی کاربران در نظر گرفته شده است.

به‌روزرسانی لاین آپ لپ‌تاپ‌های گیمینگ لنوو
به‌روزرسانی لاین آپ لپ‌تاپ‌های گیمینگ لنوو

Lenovo Legion Tower 5i نیز یک سیستم گیمینگ سطح بالا برای گیمرهاییست که ترجیح می‌دهند یک ایستگاه قدرتمند را در اتاق خود جای دهند. دریافت حداکثر کارایی در عین سکوت و خنک ماندن می‌تواند با سیستم خنک کننده مایع قابل انتخاب این دستگاه به راحتی قابل دست یابی باشد.

این مدل گرافیکی تا Nvidia GeForce RTX 2080 SUPER را برای میزان فریم بالا در وضوح 4K با قیمتی نه چندان گران در اختیار دارد. نورپردازی جذاب آبی رنگ و نورپردازی RGB قابل انتخاب در بدنه‌ای مشکی رنگ باعث می‌شود گیمرها سیستم خود قدرتمند خود را براساس سلیقه خود شخصی سازی کنند.

لپ تاپ و رایانه شخصی گیمینگ IdeaPad و IdeaCentre

گیمرهایی که بودجه محدودتری در اختیار دارند و در عین حال به دنبال ارتقا هستند می‌توانند روی IdeaPad Gaming 3i و IdeaCentre Gaming 5i حساب کنند. این مدل‌ها طراحی شده‌اند تا از هر گونه پارگی تصویر، بارگذاری کند بازی و غیره جلوگیری کنند. لپ تاپ 15 اینچی IdeaPad Gaming 3i با نرخ نوسازی قابل انتخاب 120 هرتزی و پردازنده‌ای تا Core i7 نسل دهم همراه است.

همچنین IdeaPad Gaming 3 از پردازنده‌های AMD به عنوان گزینه‌ای در آینده پشتیبانی خواهد کرد. گیمینگ‌های طولانی مدت با این لپ تاپ‌های جدید به لطف طراحی حرارتی بهبود یافته با یک لوله ناقل حرارت اختصاصی برای گرافیک به علاوه خروجی هوای دو گانه ممکن شده است.

به‌روزرسانی لاین آپ لپ‌تاپ‌های گیمینگ لنوو
به‌روزرسانی لاین آپ لپ‌تاپ‌های گیمینگ لنوو

سیستم جدید IdeaCentre Gaming 5i با نورپردازی آبی رنگ خود در جلو و همچنین کارایی قابل توجه‌ای که از پردازنده‌های اینتل و گرافیکی تا Nvidia GeForce RTX 2060 ممکن می‌شود، جلب توجه خواهد کرد. این مدل حالا با رنگ منحصر بفرد خود جذاب‌تر از گذشته بوده و طراحی خنک کننده آن در عین پایین نگه داشتن دما، نویزی فن‌ها را نیز در بازی‌های سنگین کاهش می‌دهد. IdeaCentre Gaming 5 پردازنده‌های دسکتاپ AMD را نیز در ادامه سال به لیست انتخاب خود اضافه خواهد کرد.

به‌روزرسانی لاین آپ لپ‌تاپ‌های گیمینگ لنوو در حالی صورت گرفته که اکثر آنها در ماه مِی 2020 عرضه خواهند شد اما استثنایی نیز وجود دارد زیرا Legion 5Pi برای بازار آمریکای شمالی در نظر گرفته نشده. قیمت‌ها از رنج 729.99 دلار تا 1599.99 دلار برای مدل‌های پایه هر لپ تاپ تشکیل شده است.




منبع : سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار