کد خبر: ۳۰۳۹۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۶ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 2020 April 20
سیلیکون پاور، سازنده تایوانی مطرح تجهیزات ذخیره‌سازی به تازگی از هارد اکسترنال A62 Game Drive رونمایی کرده که جابجایی اطلاعات را به شکلی آسان میسر می‌کند.
به گزارش آی تابناک : سیلیکون پاور، سازنده تایوانی مطرح تجهیزات ذخیره‌سازی به تازگی از هارد اکسترنال A62 Game Drive رونمایی کرده که جابجایی اطلاعات را به شکلی آسان میسر می‌کند. این هارد قابل حمل در دو نسخه 1 و 2 ترابایتی به تولید رسیده و از ویژگی‌های مثبتی همچون مقاومت در برابر آب به لطف استاندارد IX4 و مقاوم در برابر ضربه تا ارتفاع حداکثر 122 سانتی‌متر برخوردار است. در بدنه دستگاه از ترکیب پلاستیک و لاستیک استفاده شده که نقش اصلی را برای دفع ضربات احتمالی ایفا می‌کنند. هارد دیسک‌ها حساسیت بالایی در برابر ضربه دارند بنابراین یک هارد دیسک اکسترنال بهتر است که تا حدودی در مقابل ضربه مقاوم باشد تا اطلاعات کاربر در زمان جابجایی به خطر نیافتد.

A62 Game Drive و برخورداری از استاندارد نظامی

طراحی هارد اکسترنال جدید شرکت سیلیکون پاور به نوع خود جالب است. این محصول با ترکیب رنگ مشکی و آبی همراه شده و دو نوار لاستیکی آبی رنگ برای نگهداری کابل USB تعبیه شده اند. بدنه این هارد نسبتا باریک است و سطح بدنه بافت بخصوصی دارد که باعث می‌شود کاربر راحت‌تر آن را در دستان خود نگه دارد و احتمال افتادن از دست به مراتب کاهش پیدا کند. بر روی هارد یک چراغ LED نیز قرار گرفته که نشانگر انتقال اطلاعات و وضعیت روشن بودن هارد است. ابعاد این هارد اکسترنال 131.7 در 14.9 در 86.5 میلی‌متر می باشد بنابراین جای دادن آن در جیب کوله یا کیف کار سختی نیست. وزن A62 Game Drive نیز تنها 180 گرم برای نسخه 1 ترابایتی و 282 گرم برای نسخه 2 ترابایتی است.

هارد اکسترنال A62 Game Drive

این هارد استاندارد نظامی MIL-STD 810G 516 را نیز دریافت کرده و تست‌های سنگینی را برای مقاومت در برابر ضربه و سقوط از ارتفاع گذارنده است. همچین توانایی کار در محیطی با حداقل دمای 5 درجه سانتی گراد و حداکثر 55 درجه سانتی گراد را نیز داراست و می‌تواند اطلاعات را در محیطی با دمای 40 درجه زیر صفر و 70 درجه بالای صفر حفظ می‌کند. تبادل اطلاعات در این هارد از طریق رابط پرسرعت USB 3.1 نسل اول با حداکثر پهنای باند 5 گیگابایت بر ثانیه صورت می‌گیرد. همچنین این محصول از نرم افزار SP Widget نیز برای تهیه پشتیبانی از اطلاعات و امنیت داده‌ها پشتیبانی می‌کند.




منبع : سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار