کد خبر: ۳۰۳۷۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۹ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - 2020 April 19
سامسونگ دو ماه پیش از جدیدترین پرچمدارن خود، یعنی خانواده گلکسی اس20 رونمایی کرد. حالا غول کره‌ای دنیای فناوری جهان در حال آماده سازی دومین سری از پرچمدارهای سال 2020 است و لو رفتن مشخصات اولیه گلکسی نوت 20 هم این موضوع را تأیید می‌کند.
به گزارش آی تابناک : سامسونگ دو ماه پیش از جدیدترین پرچمدارن خود، یعنی خانواده گلکسی اس20 رونمایی کرد. حالا غول کره‌ای دنیای فناوری جهان در حال آماده سازی دومین سری از پرچمدارهای سال 2020 است و لو رفتن مشخصات اولیه گلکسی نوت 20 هم این موضوع را تأیید می‌کند.

سال گذشته گوشی گلکسی نوت 10 سامسونگ دارای باتری 3500 میلی آمپرساعتی بود. حالا طبق شایعات جدید که توسط Galaxy Club منتشر شده است، جانشین این گوشی، یعنی گلکسی نوت 20 از باتری بزرگتری بهره خواهد بود.

مشخصات اولیه گلکسی نوت 20

وبلاگ هلندی مورد نظر ادعا کرده است که گوشی گلکسی نوت 20 سامسونگ با شماره مدل EB-BN980ABY دارای باتری با ظرفیت مجاز 3880 میلی آمپرساعت است و این یعنی گوشی مورد نظر باتری با ظرفیت احتمالی 4000 میلی آمپرساعت خواهد داشت. این دقیقاً اندازه باتری گوشی گلکسی S20 سامسونگ است.

از آنجاییکه ظرفیت باتری گلکسی نوت 20 استاندارد بالاتر رفته، انتظار می‌رود که ظرفیت باتری نوت 20+ نیز افزایش پیدا کند. ممکن است این گوشی مانند اس20+ دارای باتری 4500 میلی آمپرساعتی و یا مانند اس20 اولترا دارای باتری 5000 میلی آمپرساعتی باشد.

در حال حاضر جزئیات مربوط زیادی درخصوص گوشی‌های نوت 20 منتشر نشده است. اما نسخه 5G مدل پلاس آن چندی پیش در گیک‌بنچ رویت شده و بخشی از مشخصات آن در همین روند فاش شد. تا اینجای کار می‌دانیم که نوت 20+ دارای سیستم عامل اندروید 10، هشت گیگابایت حافظه رم و احتمالاً چیپست اسنپدراگون 865+ است.

باوجود شرایط ویژه‌ای که ویروس کرونا در جهان رقم زده است، سامسونگ تصمیم دارد گوشی‌های سری گلکسی نوت 20 را در ماه آگوست (اوسط تابستان) معرفی کند. البته این احتمال وجود دارد که با صرف نظر از اجرای یک مراسم حضور، کره‌ای‌ها محصولات بالارده خود را به صورت آنلاین رونمایی کنند. چیزی در حدود سه ماه به این زمان باقی مانده است و قطعاً با گذشت زمان اطلاعات بیشتری در خصوص سری Note 20 منتشر خواهد شد.




منبع : سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار