کد خبر: ۳۰۳۷۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۵ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - 2020 April 19
کوگار، برند آلمانی فعال در عرصه لوازم جانبی کامپیوتر، کیس و پاور از سری پاورهای جدید خود با عنوان GX-F Aurum رونمایی کرده که با طراحی تمام ماژولار همراه شده‌اند.
به گزارش آی تابناک : کوگار، برند آلمانی فعال در عرصه لوازم جانبی کامپیوتر، کیس و پاور از سری پاورهای جدید خود با عنوان GX-F Aurum رونمایی کرده که با طراحی تمام ماژولار همراه شده‌اند. این سری از پاورهای جدید کوگار استاندارد کیفی 80 Plus Gold را دریافت کرده‌اند و بهترین راندمان را در دمای محیطی حداکثر 50 درجه ارائه می‌دهند. منابع تغذیه جدید کوگار به فن 135 میلی متر از نوع هیدرو داینمیک بیرینگ مجهزند که از طراحی اختصاصی کمپانی به منظور تولید جریان هوای بیشتر برخوردار هستند و در حالی که عمر مفید بسیار بالایی دارند، نویز کمی نیز تولید می‌کنند.
سری جدید GX-F Aurum پاورهای کوگار

سری جدید GX-F Aurum پاورهای کوگار با کیفیت و راندمان بسیار بالا

سری پاورهای GX-F Aurum کمپانی کوگار به گونه‌ای طراحی شده‌اند که از استانداردهای مورد نیاز 80 Plus نیز فراتر رفته‌اند. این بدین معناست این محصولات در مقایسه با محصولات هم رده عمر بالاتری دارند. با برخورداری از ویژگی‌های DC-DC و Tri-Sense امکان دستیابی به حداکثر پایداری در پاورهای جدید این شرکت آلمانی نیز فراهم شده است. در نتیجه ولتاژ خروجی از پاور بسیار پایدار و باکیفیت است و عملکردی کاملا پایدار را ارائه می‌دهد. ساختار داخلی پاورهای جدید کوگار به شکل اتصال برد به برد است که باعث می شود این محصولات بتوانند در محیط‌هایی با دمای بسیار بالا نیز به عملکرد باکیفیت خود ادامه دهند. ضمن اینکه این نوع طراحی کابل‌های داخلی پاور را حذف می‌کند و طبیعتا موجب حذف یک سری از اثرگذاری‌های منفی بر روی راندمان پاور می‌شود.

سری GX-F Aurum پاورهای کوگار فعلا در سه مدت 550، 650 و 750 واتی به تولید رسیده اند. مدل 550 واتی دارای 2 کانکتور 2+6 پین PCI-e است و تا حداکثر 6 کابل برق ساتا نیز پشتیبانی می‌کند در حالی که دو مدل 650 و 750 واتی هر یک دارای 4 کابل برق 2+6 پین PCIe و 8 کابل برق ساتا است. طراحی ظاهری این پاورها نیز یکی از نقاط قوت آنها می‌تواند محسوب شود که با تم مشکی و طلایی همراه شده است. کوگار این سری از پاورهای خود را از پایان ماه آوریل با ضمانت 7 ساله روانه بازار خواهد کرد.





منبع : سخت افزار
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار