کد خبر: ۳۰۳۷۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۴ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - 2020 April 19
کمپانی InWin به تازگی کیسی را با نام Diey ساخته کا از نظر طراحی با طراحی‌های استاندارد مابقی کیس‌ها بسیار متفاوت است. طراحی این کیس مانند گیاهان فرازمینی موجود در فیلم‌های علمی-تخیلی می‌باشد.
به گزارش آی تابناک : کمپانی InWin به تازگی کیسی را با نام Diey ساخته کا از نظر طراحی با طراحی‌های استاندارد مابقی کیس‌ها بسیار متفاوت است. طراحی این کیس مانند گیاهان فرازمینی موجود در فیلم‌های علمی-تخیلی می‌باشد. کیس Diey کمپانی InWin دارای طراحی باز و مکانیزه است که باعث شده این کیس طوری به نظر برسد که گویی چندین پروانه در کنار هم قرار گرفته اند. این کیس آبی رنگ از آلمینیوم، SECC و پلکسی گلس ساخته شده است.

کیس Diey کمپانی Inwin با ظاهری زیبا و سازگاری فوق‌العاده

از ویژگی‌های این کیس می‌توان به اندازه فوق‌العاده آن برای قرار دادن یک مادربرد E-ATX، یک کارت گرافیک با سایز بزرگ و یک CPU با هیت سینک به اندازه 170 میلی‌متر اشاره کرد. این کیس از مادربرد E-ATX با اندازه‌های 12 تا 13 اینچی را پشتیبانی می‌کند و همچنین می‌تواند یک کارت گرافیک با طول 360 میلی‌متر را در خود جای دهد. کیس Diey در کل دارای 4 جای درایو می‌باشد. می‌توان در این بخش‌ها درایوهای 3.5 اینچی و یا 2.5 اینچی قرار داد و همینطور این کیس دارای 8 اسلات توسعه PCIe است. این اسلات‌های توسعه به شما اجازه می‌دهد تا به راحتی چندین کارت گرافیک را روی کیس خود نصب نمایید.

کیس Diey کمپانی InWin نمای کلی کیس

برای سرمایش این کیس می‌توان از یک فن 120 میلی‌متری و یا یک رادیاتور در قسمت چپ کیس، سه فن 120 میلی‌متری و یا یک رادیاتور 360 میلی‌متری در قسمت راست کیس استفاده کرد. قرار گرفتن این تعداد خنک کننده در کیس به شما این اجازه را می‌دهد تا بتوانید داخل کیس را بسیار خنک نگه دارید.

یکی از نکات کلیدی Diey طراحی آن می‌باشد که این کیس را از کیس‌های دیگر متمایز می‌کند. ظاهر این کیس شباهت زیادی به گیاهان موجود در فیلم‌های علمی-تخیلی دارد و این شباهت به دلیل استفاده از گلبرگ‌های مکانیزه پلکسی گلس و ظاهر آویزان آن‌ها می‌باشد. این گلبرگ‌ها می‌تواند بالا برود و به شما اجازه دهد تا به راحتی بتوانید اجزاء کامپیوتر را درون آن نصب کنید یا ارتقا دهید. رنگ RGB اجزا موجود در کامپیوتر شما به راحتی توسط این گلبرگ‌های پلکسی گلس دیده می‌شوند.

کیس Diey کمپانی InWin نمای باز شده کیس

این کیس در نمایشگاه CES 2020 رونمایی شد. همچنین InWin سفارشاتی را برای تولید آن در ماه آوریل پذیرفته اما متاسفانه هنوز هیچ قیمتی را برای آن در نظر نگرفته است.





منبع : سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار