کد خبر: ۳۰۳۵۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۸ - ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - 2020 April 18
همانطور که می‌دانید از سال گذشته توسعه و ساخت دستگاه‌های مبتنی بر ارتباط وای فای نسل 6 آغاز شده است. این دستگاه‌ها می‌توانند ارتباطات بی‌سیم در مقیاس کوچک و روی بسترهای شبکه‌های محلی را با سرعتی تا 2.7 برابر بیشتر از نسل قبل میسر کنند.
به گزارش آی تابناک : همانطور که می‌دانید از سال گذشته توسعه و ساخت دستگاه‌های مبتنی بر ارتباط وای فای نسل 6 آغاز شده است. این دستگاه‌ها می‌توانند ارتباطات بی‌سیم در مقیاس کوچک و روی بسترهای شبکه‌های محلی را با سرعتی تا 2.7 برابر بیشتر از نسل قبل میسر کنند. در همین راستا شرکت هایسنس اولین تلویزیون با وای فای داخلی نسل 6 را رونمایی کرده است.

در حالیکه در بیشتر کشورهای دنیا بیماری کرونا فراگیر شده و بسیاری از رویدادهای فیزیکی لغو شده‌اند، شرکت هاینسن با برگزاری کنفرانسی به معرفی محصولات جدید خود در حوزه مالتی مدیا پرداخت.

در این رویداد سری L تلویزیون‌های شرکت با نمایشگرهای لیزری، سری U با کیفیت بالا و پرچمدار و سری X معرفی شدند. همچنین این شرکت برنامه خود برای عرضه سری A را نیز اعلام کرد که قرار است تلویزیون‌هایی باشند که از هوش مصنوعی برای تعاملات خود بهره خواهند برد. در حالت کلی این تلویزیون‌ها شامل 30 محصول می‌شوند که در 4 سری، از 40 اینچ به بالا بوده و شامل 10 تلویزیون با نمایشگر بالای 75 اینچ می‌شوند.

hisense-tv-4.jpg

اما همانطور که گفتیم شاید جالب‌ترین محصول تلویزیونی با وای فای نسخه 6 باشد. این تلویزیون که از سری A و با مدل  Hisense A7F smart TV در بازار عرضه خواهد شد اولین تلویزیون چینی با وای فای نسخه 6 خواهد بود و می‌تواند سرعتی تا 2.7 برابر سریعتر از نسل قبلی خود را در اختیار کاربران قرار دهد.

ارتباط وای فای سریعتر به دستگاه کمک خواهد کرد بتواند محتوای اینترنتی را با سرعت بیشتر بارگذاری و عرضه کند و در عین حال ارتباطی سریعتر با دستگاه‌های مالتی مدیا جانبی برای استریمینگ صدا و تصویر را نیز ممکن خواهد کرد که می‌تواند به صورت ویژه در اختیار کاربران علاقه‌مند قرار بگیرد.

hisense-tv-2.jpg

در عین حال این تلویزیون به یک دوربین جلوی هوشمند مجهز شده است که برای دریافت دستورات حرکتی و عملیات بر پایه واقعیت مجازی به کار خواهد رفت. ویدئوی شش کاناله، نرم‌افزار آموزش تمرینات ورزشی بر پایه هوش مصنوعی، آینه هوشمند AR HD و چند قابلیت دیگر باعث شده‌اند بتوان از این محصول به عنوان تلویزیونی خلاقانه نام برد.

hisense-tv-1.jpg

تلویزیون‌های هوشمند در آینده زندگی ما کاربردی بسیار وسیعتر از امروز خواهند داشت و می‌توانند استفاده از هوش مصنوعی را در همه زمینه‌ها گسترش دهند. چه بسا روزی باشد که دستیار هوشمند ما در خانه همان تلویزیون باشد که در نبود فرد در منزل، همه امور را به دست گرفته و حتی وقتی بخواهیم در خانه کاری بکنیم، این تلویزیون باشد که دستورات ما را بدون مشکل خاصی اجرا کند.




منبع : شهر سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار