کد خبر: ۳۰۳۴۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۶ - ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - 2020 April 18
تقریباً تمامی اعضای خانواده Redmi Note 9 در طول چند وقت اخیر معرفی شده‌اند و تنها نسخه استاندارد این گوشی باقی مانده است.
به گزارش آی تابناک : تقریباً تمامی اعضای خانواده Redmi Note 9 در طول چند وقت اخیر معرفی شده‌اند و تنها نسخه استاندارد این گوشی باقی مانده است. حالا به نظر می‌رسد که رفته رفته به زمان معرفی گوشی ردمی نوت 9 شیائومی نزدیک‌تر می‌شویم. چراکه طبق اطلاعاتی که توسط رگولاتوری چینی TENAA منتشر شده، دیگر چیزی به زمان معرفی آن باقی نمانده. به غیر از این، گوشی مورد نظر در Chinese 3C هم مشاهده شده بود.

مشخصات گوشی ردمی نوت 9 شیائومی

حالا به لطف لیست TENAA، مشخصات اصلی گوشی آینده ردمی به همراه طراحی کلی آن افشا شده است. طراحی این گوشی هم راستا با دیگر اعضای خانواده ردمی نوت 9 است. دوربین‌های چهارگانه در قاب مستطیلی شکل در پشت گوشی جای گرفته‌اند. در قاب جلوی گوشی نیز یک نمایشگر 6.43 اینچی IPS LCD با رزولوشن استاندارد این روزها، یعنی 1080×2340 قرار دارد. ظرفیت باتری دستگاه هم 4920 میلی آمپرساعت است.

نسخه استاندارد ردمی نوت 9 به جای سنسور اثر در لبه کناری دستگاه، در قاب پشتی خود این سنسور را دارد.حفره درون نمایشگر هم که برای دوربین سلفی در نظر گرفته شده، به جای وسط، در سمت چپ بالای آن جای گرفته است. این دوربین دارای سنسور 13 مگاپیکسلی خواهد بود، در حالیکه دوربین اصلی یک سنسور 48 مگاپیکسلی خواهد داشت.

متأسفانه درخصوص دیگر دوربین‌های گوشی و چیپست این دستگاه هنوز اصلاعات رسمی در دسترس نیست. پیش‌بینی می‌شود که شیائومی از تراشه Helio 80 مدیاتک در این گوشی استفاده کند؛ موضوعی که هنوز تأیید نشده است. با این حال، این دستگاه با 3/4/6 گیگابایت حافظه رم و 32/64/128 گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار خواهد شد. شیار microSD نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

این تقریباً همه اطلاعاتی است که تا این لحظه توسط رگولاتوری تنا منتشر شده است. از آنجاییکه ردمی نوت 9 شیائومی گواهینامه لازم برای ساخت را دریافت کرده است، به نظر می‌رسد که در آینده‌ای نزدیک باید در انتظار معرفی این گوشی باشیم.





منبع : سخت افزار
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار