کد خبر: ۳۰۳۲۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۷ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۹ - 2020 April 16
پس از سال‌ها انتظار، اپل در نهایت از آیفون SE جدید خود رونمایی کرد. البته این رونمایی بدون هیچ مراسم و رویداد مطبوعاتی خاصی اتفاق افتاد.
به گزارش آی تابناک : پس از سال‌ها انتظار، اپل در نهایت از آیفون SE جدید خود رونمایی کرد. البته این رونمایی بدون هیچ مراسم و رویداد مطبوعاتی خاصی اتفاق افتاد. باوجود اینکه گوشی جدید، iPhone SE نام دارد، اما بیشتر شبیه به نسخه به‌روزرسانی شده آیفون 8 به نظر می‌آید که پردازنده بهتر و دوربین باکیفیت‌تر با تنوع رنگی بیشتری دارد.

مشخصات آیفون SE جدید اپل

آیفون SE جدید اپل

این گوشی دارای یک صفحه 4.7 اینچی Retina HD با فناوری True Tone و پشتیبانی از Dolby Vision و HDR10 است. این نمایشگر با حاشیه‌های نسبت بزرگ و البته سنسور اثر انگشت Touch ID احاطه شده است. چیپست این دستگاه مانند گوشی‌های آیفون 11، از نوع A13 است.

دوربین اصلی این گوشی تنها یک سنسور 12 مگاپیکسلی با گشادگی دیافراگم f/1.8 است. قابلیت عکاسی Smart HDR حالا به لطف تراشه جدید بهبود پیدا کرده است. برای عکاسی پرتره، اپل به جای دوربین ثانویه از چیزی تحت عنوان "monocular depth sensing” استفاده کرده است که توسط یادگیری ماشین، تشخیص عمق و چهره‌ها را تشخیص می‌دهد. این دربین همچنین دارای لرزشگیری ویدئو سینمایی بوده و می‌توانید با کیفیت 4K در نرخ 30 فریم بر ثانیه، فیلمبرداری کند. دوربین سلفی آیفون SE جدید هم 7 مگاپیکسلی بوده و دارای افکت‌های مخصوص عکاسی پرتره است.

آیفون SE جدید اپل

متأسفانه این گوشی باوجود پشتیبانی از شارژر 18 وات، با شارژر 5 وات درون جعبه عرضه می‌شود و در صورت نیاز به شارژر سریع‌تر باید آن را جداگانه خریداری کنید. شارژر 18 وات می‌تواند در مدت  30 دقیقه، 0 تا 50 درصد از ظرفیت باتری را شارژ کند. iPhone SE 2020 از اتصالات Wi-Fi 6، LTE-A و سیم‌کارت دوگانه (سیم‌کارت دوم eSIM) پشتیبانی می‌کند.

فناوری 3D Touch در این گوشی جای خود را به Haptic Touch داده است. این دستگاه دارای گواهینامه IP67 بوده و در برابر غبار و آب (تا عمق 1 متر به مدت 30 دقیقه) مقاوم است. آیفون SE اپل در مقایسه با نسل قبلی خوب بزرگتر شده است. در مقایسه به اینکه سال بعد از نسل اول راهی بازار شده و این روزهای اندازه گوشی‎‌ها بسیار بزرگتر شده، این موضوع قابل توجیه است.

آیفون SE جدید اپل

قیمت و زمان عرضه

iPhone SE 2020 در رنگ‌های مشکی، سفید و قرمز از 17 اپریل، یعنی 2 روز دیگر پیش‌فروش خواهد شد. نسخه 64 گیگابایت این گوشی 399 دلار قیمت خواهد داشت. در صورت نیاز به حافظه بیشتر، نسخه‌های 128 گیگابایت و 256 گیگابایت این گوشی به ترتیب با قیمت‌های 499 و 549 دلار به فروش خواهند رسید. قیمت پایه این گوشی در اروپا 479 یورو و 419 پوند خواهد بود.

تماشای ویدئو از یوتیوب

آیا با این مشخصات و قیمت آیفون SE جدید اپل می‌تواند به گوشی خوش فروشی تبدیل شود؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.






منبع : سخت افزار
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار