کد خبر: ۳۰۳۲۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۴ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۹ - 2020 April 16
سامسونگ در جولای سال 2019 از تبلت گلکسی تب اس6 رونمایی کرده بود. امروز غول کره‌ای دنیای فناوری نسخه اقتصادی‌تر این دستگاه را با نام گلکسی تب S6 Lite معرفی کرد. با ما همراه باشید با مشخصات این تبلت.
به گزارش آی تابناک : سامسونگ در جولای سال 2019 از تبلت گلکسی تب اس6 رونمایی کرده بود. امروز غول کره‌ای دنیای فناوری نسخه اقتصادی‌تر این دستگاه را با نام گلکسی تب S6 Lite معرفی کرد. با ما همراه باشید با مشخصات این تبلت.

مشخصات گلکسی تب S6 Lite

گلکسی تب اس6 لایت سامسونگ دارای بدنه یکپارچه فلزی است. این دستگاه دارای نمایشگر 10.4 اینچی LCD با روزولوشن 2000×1200 پیکسل است. در مقایسه با Tab S6 که دارای نمایشگر Super AMOLE با رزولوشن 2560×1600 بود، این نمایشگر 0.1 اینچ کوچکتر شده است. نسخه ارزان‌تر همچنین فاقد سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر است.

گلکسی تب S6 Lite

قلب تپنده این تبلت، پردازنده هشت هسته‌ای با بیشینه سرعت 2.3 گیگاهرتز است. سامسونگ اشاره‌ای به مدل این تراشه نکرده، اما با این مشخصات احتمالاً اگزینوس 9611 خواهد بود. گلکسی تب S6 Lite دارای 4 گیگابایت حافظه رم بوده و دو میزان حافظه داخلی؛ 64 یا 128 گیگابایت برای آن در نظر گرفته شده است. این در حالیست که نسخه استاندارد دارای 6 یا 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه بود. باوجود شیار کارت حافظه در نسخه لایت، امکان افزایش فضا تا 1 ترابایت نیز در نظر گرفته شده است.

این تبلت دارای سیستم عامل اندروید 10 است که با رابط کاربری One UI 2.0 شخصی سازی شده. امکاناتی مانند Dark Mode و Samsung Knox در آن وجود دارد. جالب است بدانید که امکان پاسخ به تماس و پیام متنی از طریق این دستگاه زمانیکه به گوشی سامسونگ با اندروید 9 به بالا و حداقل 3 گیگابایت رم متصل است نیز در S6 Lite وجود دارد.

قلم S-Pen و کیف Book Cover

قلم S-Pen و کیف Book Cover

گلکسی تب جدید سامسونگ دارای دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی و سلفی 5 مگاپیکسلی است. این تبلت نیز دارای قلم S-Pen است و سامسونگ Book Cover را که از طریق آهنربا به تبلت متصل شده و جایگاه برای قلم نیز دارد را به صورت جداگانه به فروش می‌رساند.

Tab S6 Lite دارای بلوتوث 5.0 است و از اتصالات Wi-Fi و LTE پشتیبانی می‌کند. این دستگاه مجهز به جک 3.5 میلیمتری هدفون و بلندگوی‌های تیون شده AKG است و با استاندارد دالبی اتمس، کیفیت صدای خوبی ارائه خواهد کرد.

گلکسی تب S6 Lite

ظرفیت باتری تبلت جدید سامسونگ 7040 میلی آمپرساعت است و یک پورت USB-C برای شارژ آن در نظر گرفته شده. این دستگاه در رنگ‌های صورتی، خاکستری و آبی روانه بازار خواهد شد. متأسفانه هنوز اطلاعاتی درخصوص قیمت و زمان عرضه آن به بازار ارائه نشده است.





منبع : سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار