کد خبر: ۳۰۳۱۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۵ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - 2020 April 15
ایسوس با معرفی ذن بوک Duo بسیاری از مشکلات نسخه پرو را برطرف کرده است. اکثر کاربران از وزن و قیمت بالای لپ تاپ دو نمایشگر کمپانی تایوانی ناراضی بودند و به همین دلیل ایسوس به فکر جبران افتاد.
به گزارش آی تابناک : ایسوس با معرفی ذن بوک Duo بسیاری از مشکلات نسخه پرو را برطرف کرده است. اکثر کاربران از وزن و قیمت بالای لپ تاپ دو نمایشگر کمپانی تایوانی ناراضی بودند و به همین دلیل ایسوس به فکر جبران افتاد. اکنون مشخص شده که نسخه غیر پرو این محصول جذاب، با قیمت ۱۵۰۰ دلار به بازار عرضه می‌شود.

آمازون این لپ تاپ عجیب و غریب را با قیمت ۱۵۰۰ دلار در وب سایت خود برای فروش قرار داده و برچسب بزودی را روی آن زده است. ایسوس هم اعلام کرده که کاربران در آینده‌ای بسیار نزدیک می‌توانند ذن بوک Duo را خریداری کنند. از مهم‌ترین تغییراتی که کمپانی تایوانی در نسخه غیر پرو لپ تاپ خود داده می‌توان به کاهش وزن شدید اشاره کرد.

نسخه ذن بوک Duo پرو، ۲.۹ کیلوگرم وزن داشت که اصلا برای یک لپ تاپ قابل حمل وزن مناسبی به حساب نمی‌آید. ذن بوک Duo اما تقریبا نصف نسخه حرفه‌ای‌تر خود وزن داشته و با ۱.۵ کیلوگرم به خوبی کلمه قابل حمل را معنا می‌کند. تفاوت دیگری که میان این دو مدل دیده می‌شود، ابعاد و رزولوشن نمایشگر‌های آن‌هاست که نسخه معمولی‌تر از پنل ۱۴ اینچی FHD و نمایشگر دوم ۱۲.۶ اینچی بهره می‌برد.

ذن بوک Duo

اضافه شدن نمایشگر دوم می‌تواند مزیت‌های خاص خود را داشته باشد. برای مثال می‌توان از نمایشگر دوم برای چت با دوستان استفاده کرد و از نمایشگر اصلی برای کارهای مهمتری بهره برد. همچنین با توجه به دورکاری بسیاری از مردم، می‌توان گفت که ذن بوک Duo لپ تاپی ایده‌آل برای برقراری تماس تصویری با همکاران و پیش بردن باقی امور به صورت همزمان است.

البته فراموش نشود که بسیار از منتقدین با باگ‌های متعددی در نرم‌افزار ایسوس روبرو شده بودند که امیدواریم این کمپانی، آن‌ها را برطرف کرده باشد. با پرداخت ۱۵۰۰ دلار شما می‌توانید ذن بوک Duo را با جدیدترین پردازنده نسل دهم اینتل Core i7 و کارت گرافیک انویدیا MX250 به همراه ۱۶ گیگابایت رم و یک ترابایت حافظه داخلی SSD خریداری کنید.

در آخر لازم به ذکر است که ایسوس یک باتری ۷۰ واتی داخل این لپ تاپ دو نمایشگر تعبیه کرده تا کاربران مشکلی بابت شارژدهی نداشته باشند. با این حال فراموش نکنید که این باتری باید دو نمایشگر نسبتا بزرگ را تغذیه کند. در نتیجه شارژدهی این باتری باید با دقت سنجیده شود.





منبع : دیجیاتو
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار