کد خبر: ۳۰۲۹۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۹ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - 2020 April 15
الجی چند روز پیش از سری جدید محصولات خود با گوشی LG Velvet رونمایی کرد و در حالی که همه در انتظار اطلاعات بیشتری از این محصول جدید بودند، غول کره‌ای دنیای فناوری ما را با گوشی تاشو Folder 2 الجی سورپرایز کرد.
به گزارش آی تابناک : الجی چند روز پیش از سری جدید محصولات خود با گوشی LG Velvet رونمایی کرد و در حالی که همه در انتظار اطلاعات بیشتری از این محصول جدید بودند، غول کره‌ای دنیای فناوری ما را با گوشی تاشو Folder 2 الجی سورپرایز کرد.

به‌طورکلی LG Folder 2 کاربرانی که به دنبال گوشی‌های اقتصادی هستند را مورد هدف قرار داده است. کسانی که ترجیح می‌دهند به دور از دنیای مدرن امروز گوشی‌های هوشمند، با یک موبایل ساده سر و کار داشته باشند. در ادامه با هم نگاهی خواهیم داشت به مشخصات این دستگاه. با ما همراه باشید.

مشخصات گوشی تاشو Folder 2 الجی

Folder 2 دارای چیپست اسنپدارگون 210 کوالکام است که با 1 گیگابایت حافظه رم همراه شده. الجی برای این دستگاه 8 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی در نظر گرفته است. فولدر 2 دارای 2 نمایشگر؛ یک 2.8 اینچی QVGA (اصلی) و یک 0.9 اینچی مونوکروم برای نمایش نوتفیکیشن‌های مسیج و تماس در پشت گوشی است.

گوشی تاشو Folder 2 الجی

این گوشی تاشو دارای کلید SOS (کمک اضطراری) و کلیدهای Hotkey (میانبر برای دسترسی سریع‌تر به منوها) است. کلید SOS در کنار دوربین اصلی 2 مگاپیکسلی دستگاه، در پشت گوشی جای گرفته و به کاربر اجازه می‌دهد که در صورت فشار دادن پشت هم (3 بار در 1.5 ثانیه) با شماره‌های اضطراری ثبت شده، تماس بگیرد. این کلید همچنین موقعیت مکانی و شماره کاربر را نیز از طریق تکست مسیج به اشتراک خواهد گذاشت.

 Hotkey اما در قسمت جلوی گوشی و بالای کلید تماس قرار گرفته است. این کلید به شما امکان اجرا دستورات صوتی AI و یا شروع ضبط تماس را می‌دهد. البته در دسترس بودن این قابلیت‌ها به اپراتورهای موبایلی ارتباط خواهد داشت. Folder 2 الجی 127 گرم وزن دارد و از قابلیت‌های دیگر آن می‌توان به بلوتوث، وایفای و 4G اشاره کرد. این دستگاه دارای یک باتری 1470 میلی آمپر ساعتی است و در دو رنگ سفید و خاکستری روانه بازار خواهد شد.

گوشی تاشو Folder 2 الجی در بازار کره با قیمت 198,000 وون، معادل 160 دلار یا 150 یورو از 17 اپریل، یعنی سه روز دیگر به فروش خواهد رسید. باید دید که آیا این گوشی کلاسیک راه خود را به نقاط دیگر جهان نیز باز خواهد کرد یا خیر.



منبع : سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار