کد خبر: ۳۰۲۹۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۸ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - 2020 April 15
با عرضه بازی‌های جدید انحصاری برای کنسول پلی استیشن 4، لیست پرفروش‌ترین عناوین در کشور بریتانیا با تغییراتی مواجه شده است. جدول جدید پرفروش‌ترین بازی‌ها در بریتانیا مربوط به هفته منتهی به 12 آوریل 2020 است.
به گزارش آی تابناک : با عرضه بازی‌های جدید انحصاری برای کنسول پلی استیشن 4، لیست پرفروش‌ترین عناوین در کشور بریتانیا با تغییراتی مواجه شده است. جدول جدید پرفروش‌ترین بازی‌ها در بریتانیا مربوط به هفته منتهی به 12 آوریل 2020 است. نکته غافل‌گیر کننده در جدول این هفته، بازگشت یکی از برترین انحصاری‌های سونی در میان 10 عنوان پرفروش است.

پرفروش‌ترین عناوین بریتانیا در هفته منتهی به 12 آوریل

The Last of US Remastered، شاهکار ناتی‌داگ و برترین عنوان دهه گذشته به انتخاب کاربران متاکریتیک با صعود 7 پله‌ای باری دیگر خود را در میان 10 عنوان ابتدایی لیست بازی های فروش بریتانیا قرار داده است. در میان این 10 عنوان، فقط Final Fantasy VII Remake عنوان تازه وارد لیست محسوب می‌شود که جایگاه اول را به خود اختصاص داده است. در طول هفته ابتدایی عرضه، حدودا 60 هزار نسخه از این بازی به فروش رسیده که تقریبا نیمی از مقدار فروش Final Fantasy XV در مدت زمان مشابه است. کروناویروس تاثیر منفی چشمگیری در کاهش فروش عناوین تازه عرضه شده‌ای همچون Final Fantasy VII Remake داشته است.

همچنین Call of Duty: Modern Warfare با سقوط یک پله‌ای، در جایگاه دوم قرار گرفته و جای خود را عنوان بازسازی شده جدید استودیو اسکوئر انیکس داده است. فیفا 20 هم جای خود را با Animal Crossing: New Horizons عوض کرده در حالی که رزیدنت اویل 3 با سقوط 5 پله‌ای در رده هفتم جدول هفته گذشته پرفروش‌ترین عناوین بریتانیا قرار گرفته است. مانند سابق، همچنان عنوان Grand Theft Auto V استودیو راک استار در این جدول قرار دارد و جایگاه نهم را به خود اختصاص داده است. لیست کامل 10 عنوان پرفروش هفته گذشته بریتانیا به شرح زیر است:

  1. Final Fantasy VII Remake
  2. Call of Duty: Modern Warfare
  3. Animal Crossing: New Horizons
  4. FIFA 20
  5. Mario Kart 8: Deluxe
  6. Forza Horizon 4
  7. Resident Evil 3
  8. Star Wars Jedi: Fallen Order
  9. Grand Theft Auto V
  10. The Last of Us Remastered


منبع : سخت افزار
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار