کد خبر: ۳۰۲۴۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۵ - ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - 2020 April 13
گوشی Nokia 9 PureView بدون شک یکی از خاص‌ترین گوشی‌های هوشمندی بود که در سال گذشته معرفی شد. علت این امر را می‌توان عمدتاً به خاطر به‌کارگیری دوربین پنج‌گانه در این گوشی دانست که البته مشکلات خاص خود را به دنبال داشت. با این حال ظاهراً نوکیا تصمیم دارد تا بار دیگر این ایده را امتحان کند.
به گزارش آی تابناک : گوشی Nokia 9 PureView بدون شک یکی از خاص‌ترین گوشی‌های هوشمندی بود که در سال گذشته معرفی شد. علت این امر را می‌توان عمدتاً به خاطر به‌کارگیری دوربین پنج‌گانه در این گوشی دانست که البته مشکلات خاص خود را به دنبال داشت. با این حال ظاهراً نوکیا تصمیم دارد تا بار دیگر این ایده را امتحان کند.

دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، دوربین اولترا واید 108 مگاپیکسلی
براساس اطلاعات منتشرشده توسط NokiaPowerUser، پرچمدار بعدی نوکیا مجهز به دوربینی ترکیب پنج‌گانه بازنگری شده خواهد بود. بزرگترین بخش این بازنگری را می‌توان تعویض تامین کننده دوربین این پرچمدار و استفاده از سنسورهای شرکتی به جز Light Camera Technology دانست.

این گزارش از آنجایی قابل باور می‌شود که چندی پیش نوکیا از احتمال قطع همکاری با شرکت Light به علت فقدان پشتیبانی پس از فروش و عرضه، در آینده‌ای نزدیک خبر داده بود.

ظاهراً نوکیا در حال همکاری با کمپانی دیگری برای تامین تجهیزات دوربین پنج‌گانه پرچمدار بعدی خود است. اینکه نوکیا کدام شرکت را برای همکاری انتخاب خواهد کرد هنوز مشخص نیست اما تغییرات گسترده در ترکیب پنج‌گانه دوربین پرچمدار بعدی این شرکت قطعی است.

دوربین این گوشی بدون شک یکی از قدرتمندترین‌ها در زمان عرضه خواهد بود و سنسوری 64 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی و سنسوری 108 مگامپیکسلی به منظور ثبت تصاویر اولترا واید را شاهد خواهیم بود.






منبع : شهر سخت افزار
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار