کد خبر: ۳۰۲۲۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۸ - ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - 2020 April 12
بر اساس یک شایعه جدید، گوشی پرچم‌دار جدید نوکیا به نام Nokia 9.3 بالاخره در سه ماهه سوم سال میلادی جاری (سپتامبر یا آگوست) معرفی می‌شود. به این ترتیب به نظر می‌رسد HMD تصمیم گرفته از رقابت با موج اول از گوشی‌های پرچم‌دار سال 2020 صرف نظر کند و در عوض با گوشی‌های موج دومی رقابت کند.
به گزارش آی تابناک : بر اساس یک شایعه جدید، گوشی پرچم‌دار جدید نوکیا به نام Nokia 9.3 بالاخره در سه ماهه سوم سال میلادی جاری (سپتامبر یا آگوست) معرفی می‌شود. به این ترتیب به نظر می‌رسد HMD  تصمیم گرفته از رقابت با موج اول از گوشی‌های پرچم‌دار سال 2020 صرف نظر کند و در عوض با گوشی‌های موج دومی رقابت کند.

عرضه نوکیا 9.3 در فصل سوم 2020 در حالی مطرح می‌شود که می دانیم سامسونگ در وقت از سال سری Note20 و هواوی سری Mate 40 را معرفی خواهد کرد. همچنین سری Pixel 5 گوگل هم متصور است. از این رو نوکیا کار آسانی در پیش نخواهد داشت.

گفته می‌شود نوکیا یک گوشی دیگر به نام Nokia 7.3 معرفی می‌کند که جایگزین Nokia 7.2 خواهد شد. البته هر دو گوشی در حال حاضر در مراحل آزمایشی به سر می‌برند اما ظاهراً Nokia 7.3 دو نمونه اولیه دارد که یکی از آنها از شبکه 5G پشتیبانی می‌کند.

البته باید منتظر ماند و دید شیوع جهانی بیماری کرونا زمان رونمایی HMD  از گوشی‌های جدید نوکیا را تحت تأثیر قرار می‌دهد یا نه.




منبع : شهر سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار