کد خبر: ۳۰۲۲۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۰ - ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - 2020 April 12
تیم DxOMark در جدیدترین بررسی خود به سراغ دوربین گلکسی A71 سامسونگ و آزمایش عکاسی و فیلمبرداری این گوشی رفته است. اما نتایج کسب شده توسط دوربین‌های این دستگاه چندان رضایت بخش نبود.
به گزارش آی تابناک : تیم DxOMark در جدیدترین بررسی خود به سراغ دوربین گلکسی A71 سامسونگ و آزمایش عکاسی و فیلمبرداری این گوشی رفته است. اما نتایج کسب شده توسط دوربین‌های این دستگاه چندان رضایت بخش نبود.

دوربین گلکسی A71 در مجموع امتیاز 84 را کسب کرده است که این در مقایسه با رقیبان هم رده، آن را در سطح پایینی قرار می‌دهد. از نظر امتیاز این گوشی در سطح گلکسی A50 سال گذشته سامسونگ و میان‌رده‌هایی مانند موتو وان زوم و نوکیا 7.2 است که قیمت پایین‌تری در مقایسه با A71 دارند.

بررسی دوربین گلکسی A71 سامسونگ توسط DxOMark

بررسی دوربین گلکسی A71 سامسونگ

دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی این گوشی محدوده دینامیکی بالایی دارد که به عنوان مثال می‌توان آیفون 11 و پیکسل 3a را شکست دهد. رندر کردن رنگ‌ها در اکثر شرایط مناسب است، اگرچه وایت بالانس بیشتر به رنگ آبی متمایل است. اما ایرادهای اصلی این دوربین چیست؟

باوجود داشتن سنسوری با وضوح بالا، تصاویر ثبت شده جزئیات چندان بالایی ندارند. همچنین با در نظر گرفتن سنسور بزرگ 1/1.72 اینچی و دیافراگم f/1.8 انتظار می‌رود که عکس‌ها در محیط تاریک کیفیت خوبی داشته باشند. اما تصاویر ثبت شده در محیط‌های نسبتاً تاریک، نوردهی کمی دارند و البته عملکرد فوکوس خودکار فاصله زیادی با بهترین بودن دارد.

تصاویری که با دوربین فوق عریض این دستگاه ثبت می‌شوند در گوشه‌ها اعوجاج دارند. سنسور 12 مگاپیکسلی محدوده دینامیکی بالایی داشته و رنگ‌ها را دلپذیر ارائه می‌کند. البته در محیط‌های داخلی تصاویر به خوبی محیط بیرون نیست. گلکسی A71 سامسونگ فاقد دوربین تله‌فوتو است و مسئولیت ثبت تصاویر زوم بر عهده دوربین اصلی است. با این حال، در تصاویر ثبت شده در این حالت، جزئیات چندان جالب توجه نیست. برای مقایسه بد نیست بدانید که سنسور 12 مگاپیکسلی گوشی پیکسل 3a عملکرد بهتری در این تست داشته است.

دوربین گلکسی A71 سامسونگ

میان‌رده سامسونگ در بخش فیلمبرداری امتیاز 74 را کسب کرده است. لرزشگیر الکترونیکی تصویر عملکرد خوبی دارد و به طرز جالبی فوکوس خودکار نیز خوب عمل می‌کند. با این حال، محدوده دینامیکی ویدئوها محدود است و ویدئوهای 4K نمی‌توانند به اندازه گوشی‌های دیگر جزئیات را به ثبت برسانند.




منبع : سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار