کد خبر: ۳۰۲
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۸ - ۲۷ آذر ۱۳۹۴ - 2015 December 18
به نظر می رسد سونی با ارایه اکسپریا زد 5 پریمیوم نتوانسته است طلسم تولید نکردن موبایل با نمایشگر 4K را در بازار بشکند. اگر شما انتظار دارید که برندهای بزرگ صنعت موبایل همچون الجی و سامسونگ به تولید دستگاه های موبایلی با نمایشگر 4K در سال 2016 روی بیاورند
به نظر می رسد سونی با ارایه اکسپریا زد 5 پریمیوم نتوانسته است طلسم تولید نکردن موبایل با نمایشگر 4K را در بازار بشکند. اگر شما انتظار دارید که برندهای بزرگ صنعت موبایل همچون الجی و سامسونگ به تولید دستگاه های موبایلی با نمایشگر 4K در سال 2016 روی بیاورند، شاید این مطلب برای شما زیاد خوشایند نباشد. یک نشریه کره ای امروز در گزارشی می گوید که سامسونگ و الجی تصمیم گرفته اند که حداقل در این بازه از ایده تولید موبایلی با نمایشگر 4K بگذرند، البته این بدین معنی نیست که این شرکت ها نمی توانند چنین پنل با رزلوشن بالایی را تولید کنند.

Sony Xperia Z5 Premium Review-Toranji (98)

امروز شایعه ای می گوید که این دو شرکت کره ای تفکری جامع درباره عواقب ممکن استفاده از نمایشگر 4K در تلفن های همراه داشته اند اما تصمیم گرفتند که نمایشگر 4K چیز زیادی به آنچه دارند اضافه نمی کند. سامسونگ در حال حاضر از مزایای نمایشگر 4K به خوبی بهره می برد، برای مثال در استفاده از Gear VR یا عینک های واقعیت افزوده استفاده می شود که آن هم به نظر می رسد به حاشیه بازار رانده شده و یک فنوری شیک برای برای تاقچه به شمار می رود!

بر اساس گزارش به نظر می رسد که سامسونگ به جای توسعه نمایشگرهای 4k برای موبایل تصمیم به افزایش کاربری نمایشگر QHD گرفته است، یعنی پیشرفت در زاویه دید، مصرف انرژی و احتمالا دقت رنگ، چرا که در پرچمدار بعدی احتمال استفاده از نمایشگری با رزلوشن QHD است. به نظر ما این تصمیم زیاد ناامید کننده نیست چرا که در اکسپریا زد 5 پریمیوم دیدیم که لزومی به وجود نمایشگر 4K نیست، حتی اگر نظر ما را بپرسید، در صورتی که طرفدار عینک های واقعیت مجازی نباشید، نمایشگر QHD هم نیازی نیست.

منبع:ترنجی
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار