کد خبر: ۳۰۱۹۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۳ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - 2020 April 11
CD Project ، کمپانی لهستانی صاحب استودیوی CD Project RED یه گزارش اجمالی از عملکرد سال 2019 خود منتشر کرده که در آن میزان فروش عنوان The Witcher 3 که یکی از برترین عناوین سبک آفرینی در سال‌های اخیر است را به تفکیک پلتفرم‌های سخت‌افزاری مختلف به نمایش گذاشته است.
به گزارش آی تابناک : CD Project ، کمپانی لهستانی صاحب استودیوی CD Project RED یه گزارش اجمالی از عملکرد سال 2019 خود منتشر کرده که در آن میزان فروش عنوان The Witcher 3 که یکی از برترین عناوین سبک آفرینی در سال‌های اخیر است را به تفکیک پلتفرم‌های سخت‌افزاری مختلف به نمایش گذاشته است.

نکته جالب در گزارش این کمپانی این است که در اولین سال عرضه The Witcher 3 در سال 2015، بیشترین فروش این عنوان برای پلی استیشن 4 ثبت شده است. در حالی که 48 درصد از کل فروش این بازی در آن سال متعلق به کنسول سونی بوده، 31 درصد سهم PC و 20 درصد هم سهم ایکس‌باکس وان بوده است. اما در سال‌های بعد کاملا قضیه تغییر می‌کند و به فروش نسخه PC این بازی به حدی افزایش پیدا می‌کند که در سال های 2018 و 2019، میزان فروش نسخه کامپیوترهای شخصی بالاتر از ترکیب همه نسخه‌های کنسولی بوده است. لازم به ذکر است که نمودار منتشر شده توسط سی‌دی پراجکت، تعداد فروش بازی را نشان می‌دهد نه در آمد حاصل از آن.

میزان فروش نسخه PC عنوان The Witcher 3

این بازی اغلب اوقات با تخفیف بر روی پلتفرم‌های استیم و پلتفرم اختصاصی GOG سی‌دی پراجکت به فروش رسیده و به همین دلیل، درآمد زدایی کمپانی از فروش نسخه PC به اندازه تعداد فروش آن بالا نبوده است. همچنین در گزارش CD Project RED آمده است که سال گذشته فروش کلی این بازی با افزایش 44 درصدی، 125 میلیون دلار درآمد برای شرکت به دنبال داشته و با افزایش 40 درصدی، سود خالص حاصل از این بازی 41 میلیون دلار بوده است. پلتفرم GOG این شرکت نیز رکورد درآمد 39 میلیون دلاری را به ثبت رسانده است. همچنین به گفته این استودیوی لهستانی، انتشار عنوان مورد Cyberpunk 2077 طبق برنامه در سپتامبر آینده صورت خواهد گرفت.




منبع : سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار