کد خبر: ۳۰۱۵۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۷ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - 2020 April 07
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات طی بازدید از بخش‌های فنی و ارتباط با مشتریان ایرانسل، از نزدیک در جریان آخرین وضعیت شبکه و تلاش‌های کارکنان ایرانسل برای حفظ پایداری شبکه در شرایط شیوع کرونا در کشور، قرار گرفت.
به گزارش آی تابناک : وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات طی بازدید از بخش‌های فنی و ارتباط با مشتریان ایرانسل، از نزدیک در جریان آخرین وضعیت شبکه و تلاش‌های کارکنان ایرانسل برای حفظ پایداری شبکه در شرایط شیوع کرونا در کشور، قرار گرفت.

آنطور که روابط عمومی ایرانسل خبر می‌دهد، در این بازدید که ظهر روز دوشنبه 18 فروردین 1399 و پس از برقراری مصاحبه لایو اینستاگرامی وزیر با مردم صورت گرفت، «محمدجواد آذری جهرمی» وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از مرکز عملیات شبکه، مرکز شبانه‌روزی ارتباط با مشتریان و بخش‌های فنی ایرانسل بازدید کرد و در نشستی با حضور مدیرعامل ایرانسل، «بیژن عباسی آرند» و جمعی از معاونان و مدیران ایرانسل، از نزدیک در جریان آخرین وضعیت ترافیک و پایداری شبکه همزمان با شیوع ویروس کرونا قرار گرفت و گزارشی از سایر اقدامات در دست انجام و مشکلات موجود در توسعۀ شبکه به وی ارائه شد.

آذری جهرمی در واکنش به مشکلات مطرح شده دربارۀ موانع فرکانسی توسعۀ شبکه و عدم امکان پاسخگویی به تقاضای روزافزون مشترکان برای گسترش پوشش، به تلاش‌های در دست اقدام در خصوص آزادسازی باندهای فرکانسی 700 و 800 مگاهرتز اشاره کرد و این امر را لازمه‌ی توسع‌ی شبکه اپراتورهای موبایل و ارائه خدمات بیشتر به مردم دانست.

در این نشست، مدیرعامل ایرانسل، با قدردانی از پیگیری وزیر ارتباطات و فناوری ارتباطات و اهتمام همه‌جانبۀ وی به کمک برای رفع موانع خدمات‌رسانی به مشترکان تلفن همراه، رویکرد موجود در وزارت ارتباطات را سبب توسعۀ هر چه بیشتر صنعت ارتباطات و فناوری اطلاعات در ایران دانست. وی همچنین با ارائۀ گزارشی از روند آمادگی ایرانسل برای ارائۀ نسل پنجم اینترنت همراه (5G)، با اشاره به آزمایش شبکۀ کامل 5G برای نخستین بار در ایران توسط ایرانسل، ابراز امیدواری کرد با رفع موانع موجود، «این خدمات هر چه سریعتر به صورت تجاری به مشترکان ایرانسل ارائه شود.»

ایرانسل به عنوان بزرگترین اپراتور دیتای ایران و اپراتور پیشرو در ارائه و توسعۀ اینترنت، همزمان با شیوع ویروس کرونا در ایران از روزهای ابتدایی اسفندماه سال 1398، تلاش کرده در شرایط رشد مصرف دیتا، کیفیت خدمات خود را حفظ کرده و بهبود دهد.

اقداماتی که ایرانسل از زمان شیوع کرونا انجام داده به موارد متعددی ختم می‌شود: ارائه 100 گیگابایت اینترنت ثابت رایگان، فراهم کردن شرایط دورکاری حداکثری برای کارکنان، فراهم‌سازی بستر ارتباطی جلسات آنلاین مجلس شورای اسلامی و سایر سازمان‌ها و کسب و کارها، ارائه کمک نقدی به مراکز درمانی و نهادهای مرتبط با پیشگیری این بیماری، رایگان کردن محتواهای ارائه شده در تلویزیون اینترنتی لنز، ارائه مکالمه رایگان به مدافعان سلامت، افزایش درگاه‌های پرداخت در اپلیکیشن ایرانسل من، تغییر اعلان‌های اطلاع‌رسان تماس‌های شبکه، ارائه ۲۰ گیگابایت اینترنت هدیه به معلمان از جمله اقدامات ایرانسل به شمار می‌رود.

ایرانسل اعلام کرده که در تلاش است با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور، شرایطی را فراهم کند تا مشترکان در امنیت بهداشتی حداکثری، به فعالیت‌های خود بپردازند.




منبع : دیجیاتو

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار