کد خبر: ۳۰۱۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۹ - ۲۶ فروردين ۱۳۹۵ - 2016 April 14
حدود یک هفته پیش بود که جف بزوس، موسس و مدیر عامل آمازون تایید کرد که این شرکت به زودی نسخه جدیدی از سری تبلت‌های کتابخوان خود را به بازار عرضه خواهد کرد.

حدود یک هفته پیش بود که جف بزوس، موسس و مدیر عامل آمازون تایید کرد که این شرکت به زودی نسخه جدیدی از سری تبلت‌های کتابخوان خود را به بازار عرضه خواهد کرد. اگرچه بزوس در پست توییتری خود اطلاعاتی درباره جزییات این محصول جدید ارایه نکرد، چند روز بعد چندین تصویر از این کیندل جدید منتشر شد و خواندیم که این محصول مجهز به قاب دارای باتری و با ضخامت کمتر تولید خواهد شد.

 شرکت آمازون اکنون به صورت رسمی از کتابخوان جدید خود که Kindle Oasis نام دارد، رونمایی کرده است. همان طور که انتظار می‌رفت Kindle Oasis باریک‌ترین کیندلی است که آمازون تا به امروز تولید کرده است.

 آمازون این کتابخوان را به این منظور این چنین باریک طراحی کرده است که حس در دست داشتن یک ورق کاغذ را به کاربران خود بدهد. این تبلت به صورت میانگین 20 درصد از سایر کیندل‌های آمازون سبک تر و 30 درصد باریک تر است.

کاربران می‌توانند برای عوض کردن صفحه کتاب به راحتی از نمایشگر لمسی یا کلید‌های اختصاصی استفاده کنند. اهمیتی ندارد که کاربران از دست راست یا چپ خود برای نگه داشتن Kindle Oasis استفاده کنند زیرا این تبلت به صورت خودکار تغییر جهت می‌دهد.

 

ابعاد نمایشگر این تبلت جدید مشابه با Kindle Voyage شش اینچ بوده و LEDهای آن 60 درصد بیشتر از سایر کیندل‌های بازار است.

 

آمازون قیمت 289.99 دلار را برای این محصول انتخاب کرده است و درنتیجه Kindle Oasis گران قیمت‌ترین کتابخوانی است که آمازون تا به امروز به بازار عرضه کرده است. این شرکت هم چنان تبلت Kindle Voyage را به قیمت 199.99 دلار، تبلت Kindle Paperwhite را به قیمت 119.99 دلار و نسخه پایه کیندل را با قیمت 79.99 دلار خواهد فروخت. کاربران از هم اکنون می توانند این کتابخوان را در وب سایت آمازون پیش خرید کنند و عرضه آن از تاریخ 27 آوریل آغاز خواهد شد.

کیندل
کیندل
کیندل
کیندل


منبع: iTabnak
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار