کد خبر: ۳۰۱۲۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۹ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - 2020 April 06
نتایج جدیدی در بنچمارک Geekbench 5 به یک نمونه جدید در سری Galaxy A سامسونگ اشاره دارند که با یک پردازنده کاملا جدید معرفی خواهد شد. اگر این افشاگری صحیح باشد سیستم روی چیپ Exynos 850 نیروبخش دستگاهی خواهد بود که احتمالا جانشین A20s می‌باشد.
به گزارش آی تابناک : نتایج جدیدی در بنچمارک Geekbench 5 به یک نمونه جدید در سری Galaxy A سامسونگ اشاره دارند که با یک پردازنده کاملا جدید معرفی خواهد شد. اگر این افشاگری صحیح باشد سیستم روی چیپ Exynos 850 نیروبخش دستگاهی خواهد بود که احتمالا جانشین A20s می‌باشد.

با این که سامسونگ هنوز حتی مدل Galaxy A21 را معرفی نکرده اما حدس و گمان‌ها درباره یک نسخه دیگر از این تلفن عرضه نشده همین حالا به گوش می‌رسد. اگر مشخصات لیک شده در Geekbench 5 را درست تصور کنیم، این مدل از یک پردازنده اگزینوس کاملا جدید بهره می‌برد.

دستگاه مورد نظر ما samsung SM-A217F در روی وب سایت شناسایی شده. این به اندازه کافی به نام Galaxy A21 عرضه نشده (SM-A215U) نزدیک است تا تئوری‌ها مبنی بر نام گذاری دستگاه جدید به Galaxy A21s یا چیزی مشابه مطرح شوند.

exynos850 در قسمت مادربرد برای این بنچمارک شناسایی شده و فرکانس دقیق 2 گیگاهرتز را مورد استفاده قرار می‌دهد. اگر چه ما می‌دانیم شاید حداقل 1 هسته در چنین سرعتی فعالیت کند اما اطلاعات دیگری در مورد بقیه هسته‌ها و همینطور معماری آن در دسترس نیست.

با توجه به اولین حضور در کنار امتیازهای تک و چند هسته مشخصا این چیپست به هیچ عنوان قرار نیست رکورد شکن باشد. اما با این حال می‌توانیم شاهد به روز رسانی نسبت به Snapdragon 450 حاضر در Galaxy A20s باشیم. با توجه به SamMobile نیز تلفن جدید از یک سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو بهره می‌برد. اگر این مدل به مانند A21 باشد، این سنسور یکی در مجموعه چهارگانه دوربین خواهد بود.

همچنین اشاره شده که SM-A217F از 32 تا 64 گیگابایت حافظه داخلی و (به مانند Galaxy A11) از رنگ‌های قرمز، سفید، آبی و مشکی بهره مند است. با توجه به رندرهای A21 نیز احتمالا شاهد سنسور اثر انگشت حاضر در پشت دستگاه هستیم اما مشخص نیست که نمایشگر آن از نوع Infinity O خواهد بود یا خیر. سیستم روی چیپ Exynos 850 می‌تواند بهینه سازی‌های بیشتری را تا زمان عرضه دریافت کند و به نظر می‌رسد وضعیت چیپست‌های اگزینوس میان رده بهتر از مدل‌های بالا رده و جنگ

سیستم روی چیپ Exynos 850




منبع : سخت افزار
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار