کد خبر: ۳۰۱۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۲ - ۲۶ فروردين ۱۳۹۵ - 2016 April 14
فلش مموری اپیسر را به‌آسانی‌ می‌توان به تلفن همراه متصل کرد و اطلاعات را جابه‌جا نمود.
TypeC USB3.1 نسل جدید فلش مموری‌ها است که در مقایسه با نسل قبل خود از سرعت بالاتر بهره‌مند بوده و از قابلیت reversible جهت ورود فلش مموری، از هر دو رو، به دستگاه است و مانع آسیب دیدن پورت USB در اثر ورود ناصحیح می‌شود.

فلش مموری AH180 اپیسر دارای دو اینترفیس USB3.1 Gen1 TypeC و USB3.1 Gen1 TypeA بوده و با بهره‌مند بودن Mobile OTG به‌آسانی‌ می‌توان آن را به تلفن همراه متصل کرد و اطلاعات را جابه‌جا نمود. همچنین فضای ذخیره‌سازی اسمارتفون و تبلت را افزایش داد.

سر دیگر فلش مموری AH180 دارای اینترفیس USB3.1 Gen1 Type-A  بوده و سازگار با USB3.0/2.0 است. پهنای باند آن ۱۰ برابر USB2.0 بوده و با سرعت بیشتری فایل‌ها را انتقال می‌دهد.

AH180بارنگ طلایی و قرمز خود‌، الهام گرفته از شخصیت قهرمانی مرد آهنی است. این فلش مموری از سری ultra-mini با ابعاد ۱.۲ x۳.۲ x سانتی‌متر به همراه درب باقابلیت چرخش‌۳۶۰ درجه‌ای بوده که قابل اتصال به دسته‌کلید با استفاده از منفذ قرارگرفته بر روی آن است.

این محصول در سه ظرفیت ۱۶،۳۲ و ۶۴ گیگابایت عرضه می‌شود و از ویندوزهای XP/7/8/8.1/10، Linux 2.6.x ،  MAC OS 1.4 بالاتر، Chrome OS پشتیبانی می‌نماید. همچنین سازگار با اندروید ۵.۰ به بالا بوده و به‌آسانی می‌توان بااتصال به تلفن همراه فایل‌ها را باز‌کرده‌، به اشتراک گذاشته و یا ویرایش کرد.
منبع: iTabnak
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار