کد خبر: ۳۰۰۹۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۱ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - 2020 April 05
مادامی که پای الترابوک‌های گیمینگ به میان می‌آید، بدون شک نمی‌توان از نام Razer Blade گذشت. این شرکت که در زمینه تولید لپ تاپ، الترابوک و تجهیزات جانبی گیمینگ سطح بالا فعالیت دارد، با معرفی نسخه جدید از لپ تاپ گیمینگ Blade 15 نشان داد که همچنان قدرتمند به راه خود ادامه داده و رقابت با آن کار ساده‌ای نخواهد بود. در ادامه با شاهکار بازی Blade 15 آشنا شوید.
به گزارش آی تابناک : مادامی که پای الترابوک‌های گیمینگ به میان می‌آید، بدون شک نمی‌توان از نام Razer Blade گذشت. این شرکت که در زمینه تولید لپ تاپ، الترابوک و تجهیزات جانبی گیمینگ سطح بالا فعالیت دارد، با معرفی نسخه جدید از لپ تاپ گیمینگ Blade 15 نشان داد که همچنان قدرتمند به راه خود ادامه داده و رقابت با آن کار ساده‌ای نخواهد بود. در ادامه با شاهکار بازی Blade 15 آشنا شوید.

الترابوک گیمینگ Blade 15 به نسل دهم از پردازنده‌های اینتل، از جمله  i7-10875H مجهز است. i7-10875H یک پردازنده 8 هسته و 16 رشته‌ای است که با فرکانس بوست 5.1 گیگاهرتز گزینه‌ای ایده آل و قدرتمند برای اجرای بازی‌های روز است. Blade 15 به بهترین کارت گرافیک بازی جهان، یعنی NVIDIA GeForce RTX 2080 SUPER مجهز شده تا اجرای بازی‌ها، حتی تا چند سال آینده را به بهترین شکل تضمین کند.

razer-03.jpg

کارت گرافیک  GeForce RTX 2080 SUPERنیز از جمله سخت افزارهای جدید شرکت NVIDIA است که به همراه پردازنده‌های نسل دهم اینتل در سری H عرضه شده است. Blade 15 با 4 نمایشگر متفاوت عرضه می‌شود؛ نمایشگرهای سری اول با وضوح FHD، در دو نوع لمسی و غیر لمسی خواهند بود. جالب است بدانید که فرکانس به‌روزرسانی در این نمایشگرها 300 هرتز است.

razer-01.jpg

نسخه دوم شامل نمایشگرهای OLED 4K است که آنها نیز به صورت لمسی و غیر لمسی خواهند بود. پشتیبانی از فضای رنگی DCI-P3 تا 100 درصد، از جمله ویژگی‌های این نمایشگر پیشرفته است. به گفته ریزر بلید، این شرکت نمایشگرهای سری OLED را کالیبراسون کرده تا دقت رنگ آنها به خوبی افزایش یابد. استفاده از حداکثر 64 گیگابایت حافظه رم با فرکانس 2933 مگاهرتز، صفحه کلید جدید و بهبود یافته با Razer Synapse 3 و Razer Chroma RGB، درگاه USB-C در دو نوع و با امکان خروجی جریان 20 ولت، درگاه نسل دوم USB 3.1، شبکه بدون سیم Intel Wi-Fi 6 AX201 و استفاده از کولر جدید، از جمله ویژگی‌های نسخه جدید بلید 15 به شمار می‌روند.

این الترابوک حرفه‌ای با شروع قیمت 1600 دلار روانه بازارهای جهانی خواهد شد.




منبع : شهر سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار