کد خبر: ۳۰۰۹۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۵ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - 2020 April 05
شیائومی امروز از دو ساعت هوشمند جدید خود برای کودکان رونمایی کرد. Mi Kids Watch 4 و 4 Pro هر دو دارای نمایشگرهای بزرگ AMOLED، اتصال 4G و مقاومت در برابر آب تا عمق 20 متری هستند.
به گزارش آی تابناک : شیائومی امروز از دو ساعت هوشمند جدید خود برای کودکان رونمایی کرد. Mi Kids Watch 4 و 4 Pro هر دو دارای نمایشگرهای بزرگ AMOLED، اتصال 4G و مقاومت در برابر آب تا عمق 20 متری هستند. می کیدز واچ 4 و می کیدز واچ 4 پرو از امروز در چین پیش‌فروش شده و فروش آنها از 5 روز دیگر آغاز خواهد شد.

مشخصات Mi Kids Watch 4

ساعت هوشمند Mi Kids Watch 4 شیائومی

می کیدز واچ 4 شیائومی دارای یک نمایشگر مستطیلی 1.78 اینچی AMOLED با رزولوشن 368×448 پیکسل است که با گوریلا گلس 3 محافظت می‌شود. قلب تپنده این ساعت چیپست Wear 2500 کوالکام است. بر روی این ساعت برنامه‌های نصب شده است که هم شامل برنامه چت است و هم آموزشی و … .

این ساعت دارای یک دوربین 5 مگاپیکسلی در بالای نمایشگر خود است که می‌تواند برای تماس تصویری و ثبت تصاویر سلفی مورد استفاده قرار بگیرد. یک دوربین 5 مگاپیکسلی دیگر در قسمت جلوی این ساعت قرار گرفته است که به کودکان اجازه عکس گرفتن با ساعت را خواهد داد.

ساعت هوشمند Mi Kids Watch 4 شیائومی

امکان برقراری تماس‌های ویدئویی و صوتی بر روی شبکه 4G برای Mi Kids Watch 4 در نظر گرفته شده است. این ساعت همچنین از Wi-Fi b/g/n نیز پشتیبانی می‌کند. ساعت هوشمند جدید شیائومی eSIM نیز داشته و تمام اپراتورهای بزرگی چینی از آن پشتیبانی می‌کنند.

این ساعت GPS داخلی نداشته اما با استفاده از هوش مصنوعی، حرکات محیط‌های داخلی را محاسبه می‌کند. این ساعت همچنین از NFC بهره می‌برد که این استفاده از آن برای پرداخت در حمل و نقل عمومی را فراهم کرده است. می کیدز واچ 4 دارای باتری 920 میلی آمپرساعتی است که می‌تواند تا 8 روز در حالت استندبای باشد.

ساعت هوشمند Mi Kids Watch 4 شیائومی

تفاوت نسخه پرو با استاندارد

Mi Kids Watch 4 Pro شیائومی دارای قابلیت پیشرفته‌تر GPS باند دوگانه برای ردیابی دقیق‌تر و قابل اعتمادتر است. علاوه‌بر این دوربینی که در جلوی ساعت تعبیه شده در نسخه پرو با کیفیت‌تر و دارای سنسور 8 مگاپیکسلی است.

هر دو ساعت در رنگ‌های صورتی وآبی به بازار عرضه خواهند شد و از نظر ظاهری کاملاً مشابه با یکدیگر به نظر می‌رسند. اما نسخه استاندارد این ساعت 125 دلار قیمت خواهد داشت، در حالیکه نسخه پرو با قیمت 185 دلار به فروش خواهد رسید.




منبع : سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار