کد خبر: ۲۹۹۹۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۰ - ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - 2020 March 29
اوایل هفته گذشته شاهد انتشار گزارشی بودیم که از تصمیم احتمالی اپل برای به تعویق انداختن عرضه آیفون‌های جدید به مدت چند ماه، خبر می‌داد. حال، رویترز گزارشی از وضعیت تامین‌کنندگان و کمپانی‌های همکار اپل منتشر کرده که احتمال اخذ این تصمیم توسط اپل را پررنگ‌تر می‌کند.
به گزارش آی تابناک : اوایل هفته گذشته شاهد انتشار گزارشی بودیم که از تصمیم احتمالی اپل برای به تعویق انداختن عرضه آیفون‌های جدید به مدت چند ماه، خبر می‌داد. حال، رویترز گزارشی از وضعیت تامین‌کنندگان و کمپانی‌های  همکار اپل منتشر کرده که احتمال اخذ این تصمیم توسط اپل را پررنگ‌تر می‌کند.

به گزارش رویترز یکی از مقامات عالی‌رده اپل که در تیم عقد با شرکت‌های تامین‌کننده اپل فعال است، از کاهش 18 درصدی تقاضا برای خرید آیفون در سه ماهه دوم سال میلادی جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داده است. به این گفته این منبع، فرایند تولید آیفون‌های 5G با تاخیری چندماهه همراه خواهد بود با این حال معرفی در پاییز نیز چندان بعید نیست.

به گفته این شخص، مشکل فعلی در زنجیره تامین قطعات مورد نیز برای ساخت نیست؛ بلکه نگرانی اپل مربوط به استقبال کاربران از آیفون‌های جدید است:

هیچکس از نیروی انسانی یا کمبود مواد اولیه در چین نگرانی ندارد. نگرانی فعلی همه به میزان استقبال و درخواست آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها برمی‌گردد.

براساس گزارش رویترز، یکی از تامین کنندگان که وظیفه تولید نمایشگر برای اپل را به عهده دارد، با کاهشی 17 درصدی، میزان تولید خود از 70 میلیون واحد به 58 میلیون واحد خواهد رساند. سایر تامین‌کنندگان اما به ارقام ذکرشده در قراردادهای عقدشده پیش از کرونا پایبند هستند.

iphone12-a.jpg

(تصویری از آیفون 12 با دوربین چهارگانه)

تاکنون گزارش‌های ضد و نقیضی از زمان عرضه آیفون‌های جدید یا تصمیم اپل برای به تعویق انداختن عرضه آن‌ها منتشر شده است. آنطور که پیداست اپل هنوز تصمیمی برای معرفی آیفون 12 در پاییز سال جاری ندارد.




منبع : شهر سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار